جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۸۰۷
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف باید انجام شود که لازمه این کار تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز در ادارات و مشاوره فکری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرضا دشتی زاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: سال جدید مزین شده است به شعار مهار تورم و رشد تولید نشان دهنده هوشمندی و دقت نظر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است زیرا که مشکل اصلی کشور و مردم تورم و گرانی است و ان شاالله با تلاش شبانه روزی مسئولین بتوانیم تورم را مهار کنیم البته مهار تورم بدون تولید موجب رکود خواهد شد که به همین دلیل مقام معظم رهبری رشد تولید را نیز مطرح کردند.

وی افزود: بهبود، ساماندهی و تقویت نظام توزیع به صورت ویژه در حوزه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم یکی از راهکارهای مؤثر در دستیابی به تحقق شعار سال خواهد بود که در ابتدای سال جاری اقدامات مناسب در این زمینه صورت گرفت.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: هدف‌گذاری ما در سال‌جاری ارائه خدمات مناسب‌تر، راحت تر، سریع‌تر و با کیفیت تر به اهالی صبور این جزیره و فعالان اقتصادی در راستای رضایتمندی عمومی و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات حوزه انرژی خواهد بود.

وی اضافه کرد: ایجاد تعادل بین اثرات اجرای دو مقوله رشد تولید و مهار تورم، نیازمند راهکارهای ویژه است.

دشتی زاده در ادامه بر توجه بیشتر مدیران به تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مردم و رسیدگی هرچه بهتر به درخواست‌ها و امور شهروندان تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع با شفافیت و توجه بیشتری در دستور کار مدیران قرار بگیرد تا سطح رضایتمندی، اعتماد، امیدواری و نشاط در سطح جامعه به شکل روز افزونی افزایش یابد و دستگاه‌های اجرایی یک روز در هفته را برای دیدار مردمی اختصاص دهند.

رئیس شورای اداری بخش ویژه خارگ خاطرنشان کرد: آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف باید انجام شود که لازمه این کار تشکیل هیتت‌های اندیشه ورز در ادارات و مشاوره فکری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر