چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم های برتر مسابقات امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر معرفی و جواز حضور درالمپیاد کشوری را دریافت کردند.\n\nبه گزارش ایرنا، دراین مسابقات در رشته جاده بخش آقایان، تیم های بوشهر، تنگستان و گناوه و بخش خواهران، تیم های دشتستان، تنگستان و دیلم به عنوان برتر شناخته شدند.\nدر رشته آواری آقایان، تیم های گناوه، دشتستان و در بخش خواهران تیم های گناوه و دیر عنوان های برتر را کسب کردند.\n\nهمچنین در رشته اسکان بخشآاقایان تیم های بوشهر، تنگستان و دشتی و در بخش خواهران تیم های بوشهر، گناوه و تنگستان به مقام های برتر دست یافتند.
کد خبر: ۱۳۶۹۱
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: تیم های برتر مسابقات امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر معرفی و جواز حضور درالمپیاد کشوری را دریافت کردند.

\n\n

به گزارش ایرنا، دراین مسابقات در رشته جاده بخش آقایان، تیم های بوشهر، تنگستان و گناوه و بخش خواهران، تیم های دشتستان، تنگستان و دیلم به عنوان برتر شناخته شدند.
\nدر رشته آواری آقایان، تیم های گناوه، دشتستان و در بخش خواهران تیم های گناوه و دیر عنوان های برتر را کسب کردند.

\n\n

همچنین در رشته اسکان بخشآاقایان تیم های بوشهر، تنگستان و دشتی و در بخش خواهران تیم های بوشهر، گناوه و تنگستان به مقام های برتر دست یافتند.

\n\n

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: از برگزاری این مسابقات ارتقای سطح مهارت ها و توان علمی و کاربردی نیروهای امدادی به منظور آمادگی برای مقابله با حوادث است.

\n\n

عبدالکریم شعبان زاده افزود: دراین مسابقات 400 نفر از امدادگران خواهر و برادر جمعیت هلال احمر استان بوشهر در سه رشته آواربرداری، جست و جو و نجات در تصادفات جاده ای و اردوگاه اسکان اضطراری به مدت 10 روز با هم به رقابت پرداختند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر