جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۲۲۱
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: مسئول تربیت بدنی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:مسابقات والیبال نیروهای مسلح استان بوشهر با قهرمانی فراجا به پایان رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، بهروز جمال زاده ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر برای سومین دوره میزبان مسابقات والیبال نیروهای مسلح استان بوشهر را داشت.

وی افزود: این دوره مسابقات والیبال بنام و یاد شهید مدافع حرم تیپ و استان شهید محمد احمدی جوان باشد.

مسئول تربیت بدنی تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته با توجه به مأموریت مرزی تیپ امام صادق (ع) در جنوب غربی استان خوزستان، این مسابقات در آبادان برگزار شد که با قهرمانی تیپ امام صادق به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم افتخار میزبانی این مسابقات را داریم و با توجه به جلساتی که برگزار شد هشت تیم از نیروهای مسلح استان اعلام آمادگی کردند و در دو گروه مسابقات آغاز شد و دو تیم فراجا استان و پایگاه دریایی ارتش به فینال رسیدند.

جمال‌زاده بیان داشت: هدف تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق از این مسابقات بزرگداشت یاد شهید مدافع حرم شهید محمد احمدی جوان و اتحاد و همبستگی بین نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به حضور تیم‌های شرکت کننده که شامل دو تیم از تیپ امام صادق، نیروی دریایی سپاه، نیروی هوافضای سپاه، نیروی دریایی ارتش، فراجا و سپاه امام صادق افزود: تیم فراجا به نتیجه سه بر صفر تیم پایگاه دریایی ارتش را شکست داد و قهرمان سومین دوره مسابقات والیبال کارکنان نیروهای مسلح استان بوشهر شد.

در پایان با حضور پدر شهید احمدی جوان و جانشین فرماندهی تیپ امام صادق (ع)، معاون هماهنگ کننده فراجا و پایگاه دریایی ارتش از تیم‌های اول و دوم تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر