جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
گزارش اختصاصی فکرشهر از تیم هندبال نوجوانان برازجان:
فکرشهر: مسابقات بین المللی هندبال تحت عنوان جام ریاست جمهوری در مشهد برگزار خواهد شد و تیم تااوکه برازجان که چندی پیش مقام قهرمانی استان بوشهر را کسب کرد در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد و ...
کد خبر: ۱۳۷۲۷
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۸

فکرشهر: تیم هندبال نوجوانان تااوکه برازجان در مسابقات بین المللی مشهد شرکت خواهد کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسابقات بین المللی هندبال تحت عنوان جام ریاست جمهوری در مشهد برگزار خواهد شد و تیم تااوکه برازجان که چندی پیش مقام قهرمانی استان بوشهر را کسب کرد در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.

\n\n

این رقابت ها از تاریخ 24 مردادماه آغاز خواهد شد و در آن 90 تیم داخلی و 10 تیم خارجی حضور پیدا خواهند کرد.

\n\n

رییس هیات هندبال دشتستان در گفتگو با فکرشهر گفت: این رقابت ها از سطح بالایی برخوردار است و حضور تیم های برتر خارجی آن را مهیج تر کرده خواهد کرد.

\n\n

\n\n

رضا مصباحی ادامه داد: امسال تیم های حاضر را در سیدهای مختلف قرار داده اند و تیم تااوکه برازجان به دلیل قهرمان استان بودن در سید (آ) جای دارد.

\n\n

وی اظهار داشت: ما به این تیم نگاه ویژه داریم چون از رده پایه در آکادمی ما حضور داشته اند و چند سالی هست که در حال آموزششان هستیم.

\n\n

مصباحی اضافه کرد: در سال های گذشته این تیم را در مسابقات بالاتر از رده سنی خودشان اعزام می کردیم و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دادند و امسال نیز بازی های تدارکاتی قوی داشته ایم.

\n\n

رییس هیات هندبال دشتستان افزود: قول روی سکو رفتن را نمی توان داد اما دور از انتظار نیست و امسال سال نتیجه دادن این تیم است.

\n\n

مصباحی ادامه داد: برنامه ما این است که این تیم را حفظ کنیم و به بزرگسالان ببریم تا در آینده تیم بزرگسالان بسیار خوب و قوی ای داشته باشیم.

\n\n

وی در پایان گفت: البته کماکان بر روی تیم های پایه نیز در حال استعدادیابی و کار کردن هستیم تا پشتوانه سازی را به طور کامل انجام دهیم.

\n\n

کاپیتان تیم هندبال تااوکه برازجان نیز به فکرشهر گفت: آمادگی بسیار خوبی داریم و تقریبا به 100 درصد آمادگی رسیده ایم.

\n\n

\n\n

علی رضا کریمی ادامه داد: 4 ماه است که در حال تمرین فشرده هستیم و کارهای بدنسازی و تمرینات هوازی را انجام داده ایم.

\n\n

وی اضافه کرد: ما می توانیم در مسابقات روی سکو برویم و علی رغم حضور تیم های خارجی قدرتمند، امیدواریم با این تیم ها رقابت کرده و مقام کسب کنیم.

\n\n

کریمی ادامه داد: بازی های تدارکاتی خوبی با تیم های قوی داخلی داشتیم و در اکثر آن ها پیروز شدیم و به همین دلیل حضوری قدرتمند در این مسابقات خواهیم داشت.

\n\n

کاپیتان نوجوان 17 ساله برازجانی افزود: متاسفانه مشکلات مالی تیم را اذیت می کند.

\n\n

کریمی اظهار داشت: مشهد دور است و ما با مینی بوس سه الی چهار روز در راه خواهیم بود تا به آن جا برسیم و پس از این مسافت باید حداقل یک هفته ریکاوری انجام داد اما ما این فرصت را نخواهیم داشت.

\n\n

وی ادامه داد: آقای آزاده، رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان قول داده بود که کمک کند اما آن چیزی که انتظار داشتیم انجام نگرفت.

\n\n

کریمی در پایان گفت: هزینه بازی های تدارکاتی و سفرهایی که داشتیم را یا آقای رضا عباسی مسئول آکادمی و هیات هندبال از هزینه شخصی پرداخت می کردند و یا خودمان پول روی هم می گذاشتیم و به مسابقه می رفتیم و امیدواریم از این تیم حمایت بیشتری صورت بگیرد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر