دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل ارشاد اسلامی استان بوشهرخبرداد؛
کد خبر: ۱۳۷۳۳۱
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در روز دوم جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر-خلیج فارس ، بیست و یک فیلم اکران و دو کارگاه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم افروغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیست و یک فیلم از ۶۲ اثر منتخب داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی حاضر در شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر-خلیج فارس در روز دوم برگزاری این رویداد هنری اکران شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: بر اساس جدول منتشر شده فیلم‌های کوتاه داستانی «شریک من زرافه»، «بابردوو»، «دوئل»، «دالتونا»، «آیناز» و مستند کوتاه «آب، باد، خاک، نان» در سانس اول، «یادگار دوست»، «مرگ غم‌انگیز پری دریایی»، «دروازه‌بان هانوفر»، «سرمای سرد»، «بمبئی»، «در قاب» و مستند کوتاه «مانلی» در سانس دوم و فیلم‌های کوتاه داستانی «پرنسس»، «دیگری»، «اضافه خدمت»، «نفس»، «ماهی» و فیلم کوتاه تجربی «سقوط خاموش»، پویانمایی «پژواک» و مستند کوتاه «وداع در تپه نقره‌ای» از آثار نمایش داده شده روز دوم جشنواره بودند که به روی پرده رفت.

وی گفت: کارگاه «ایده تا ارائه» و «پنجمین همایش فیلم کوتاه تهران» و اردوی عکاسی از دیگر برنامه‌های در این راستا بود که مورد استقبال هنرمندان و عموم قرار گرفت.

افروغ بیان کرد: برنامه اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فردا نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در روز جمعه ۸ اردیبهشت نیز آئین اختتامیه شصت و ششمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس سینمای جوان بوشهر_ خلیج فارس از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در سالن مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر