چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۳۹۱
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد ۳۰ نفر سارق و سه نفر خریدار اموال سرقتی در ۴۸ ساعت گذشته در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای طرح عملیاتی در مدت زمان ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان با تمرکز در تشدید اقدامات مقابله‌ای و با استفاده از ظرفیت دوایر تجسس در کلانتری ها و پاسگاه ها و بخش مبارزه با سرقت در پلیس آگاهی شهرستان‌ها، تعداد ۳۳ نفر سارق و مال خر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: تلاش همکاران منجر به کشف تعداد ۶۱ فقره انواع جرائم سرقت از جمله تعداد چهار فقره خودرو سرقتی، پنج فقره موتورسیکلت سرقتی و چهار فقره سرقت به عنف و استرداد اموال مکشوفه به افراد مالباخته شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: در سال جاری به دلیل کم توجهی و عدم رعایت توصیه ها و هشدار ها توسط تعدادی شهروندان در کنار دلایل دیگری که وجود دارد وقوع جرایم سرقت در استان بوشهر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

سهرابی ادامه داد: عمده سرقت‌ها شامل سرقت وسایط نقلیه، اماکن، کابل مخابرات، احشام و تلفن همراه است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود شهروندان در رعایت توصیه‌ها و افزایش مراقبت از اموال خود با همراهی و همکاری تعداد ۲۷ دستگاه که در پیشگیری از وقوع جرایم سرقت وظیفه و نقش دارند پلیس استان را برای کاهش وقوع جرائم سرقت یاری رسانند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت:بدنبال مطالبه جدی مردم ماموریت مهم پلیس استان شناسایی و دستگیری باندهای سارقین، خریداران اموال سرقتی و پلمپ صنوف فعال در خرید و فروش اموال سرقتی است که امسال با جدیت تمام در سطح استان رصد و دنبال می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر