چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر زایشگاه بیمارستان جم از راه‌اندازی بخش زایمان طبیعی با گاز آنتونکس در شهرستان جم خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ژیلا دهداری در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی از اساسی‌ترین برنامه‌های دولت یازدهم است و در یکسال اخیر در این مسیر اقدامات متنوع و ارزشمندی انجام گرفته است.\n\nمدیر زایشگاه بیمارستان جم خاطر‌نشان کرد: در حوزه درمان در بیمارستان توحید با تلاش مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت، اقدامات زیربنایی و مهمی صورت گرفته و شاهد رشد محسوسی در این مسیر هستیم.
کد خبر: ۱۳۷۶۲
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷

فکرشهر: مدیر زایشگاه بیمارستان جم از راه‌اندازی بخش زایمان طبیعی با گاز آنتونکس در شهرستان جم خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ژیلا دهداری در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی از اساسی‌ترین برنامه‌های دولت یازدهم است و در یکسال اخیر در این مسیر اقدامات متنوع و ارزشمندی انجام گرفته است.

\n\n

مدیر زایشگاه بیمارستان جم خاطر‌نشان کرد: در حوزه درمان در بیمارستان توحید با تلاش مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت، اقدامات زیربنایی و مهمی صورت گرفته و شاهد رشد محسوسی در این مسیر هستیم.

\n\n

دهداری از راه‌اندازی بخش زایمان طبیعی با گاز آنتونکس در شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: بخش زایمان بدون درد استنشاقی با گاز آنتونکس در راستای کاهش عمل‌های سزارین و تشویق و ترویج مادران باردار به انجام زایمان طبیعی در بیمارستان توحید جم راه‌اندازی شد.

\n\n

وی یادآور شد: با تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز و با توجه به مقیم بودن تکنسین بیهوشی و پزشک متخصص بیهوشی و پزشک متخصص زنان و زایمان، امکان زایمان بدون درد در تمام روزهای هفته برای مادران باردار مراجعه کننده فراهم شده است.

\n\n

به نوشته ی فارس، دهداری افزود: استفاده از این روش اضطراب بسیاری از مادران را برای انجام زایمان طبیعی از بین می‌برد و بی‌دردی مطلوب همراه با آرامش عمیق و رضایتمندی مادر را به دنبال دارد.

\n\n

مدیر زایشگاه بیمارستان جم بیان کرد: این روش می‌تواند جایگزینی مناسب برای زایمان‌های معمولی که با درد شدید همراه هستند و همچنین سزارین‌های بدون دلیل که عوارض بسیاری را برای مادر و کودک به همراه دارد انجام می‌شوند، باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر