پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید توقع مردم از مسوولان معقول باشد و در حوزه اقتصاد و بازار و محیط های کاری به یکدیگر خدمت کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: طراحی و برنامه ریزی مدیریت اجرایی وقتی عاقلانه است که برگرفته از دین باشد.\n\nوی با گرامیداشت 23 مرداد روز مقاومت اسلامی افزود: بزرگداشت این روز، گرامیداشت پیروزی شکوهمند حزب الله لبنان در برابر ارتش رژیم صهیونیستی است که شکستی خفت بار بر آنها تحمیل شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۰
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید توقع مردم از مسوولان معقول باشد و در حوزه اقتصاد و بازار و محیط های کاری به یکدیگر خدمت کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: طراحی و برنامه ریزی مدیریت اجرایی وقتی عاقلانه است که برگرفته از دین باشد.

\n\n

وی با گرامیداشت 23 مرداد روز مقاومت اسلامی افزود: بزرگداشت این روز، گرامیداشت پیروزی شکوهمند حزب الله لبنان در برابر ارتش رژیم صهیونیستی است که شکستی خفت بار بر آنها تحمیل شد.

\n\n

صفایی بوشهری اظهار کرد: جهان اسلام در شرایطی قرار گرفته که جز استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی چاره ای ندارد.

\n\n

وی گفت: جامعه استکباری آمریکا و رژیم اشغالگر قدس تصمیم به محو اسلام دارند.

\n\n

امام جمعه بوشهر ادامه داد: امروزه بیداری، مقاومت، جهاد و پایداری در مقابل استکبار امری اجتناب ناپذیر است.

\n\n

صفایی بوشهری بیان کرد: جوهره آمریکا و جهان استکبار محو تمامی حرکت های استقلال طلبانه اسلامی و دینی است.

\n\n

وی تاکید کرد: این که فکر کنیم آمریکا به فکر سازش با ایران است ساده اندیشانه است زیرا سیاست اصلی آنها تقابل با ایران است.

\n\n

صفایی بوشهری با گرامیداشت 25 مرداد روز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: باید به دختران عنایت ویژه داشت زیرا آنها گل های خانه و مرکز و منشا عاطفه و محبت در خانواده هستند.

\n\n

وی همچنین 26 مرداد سالروز آغاز ورود آزادگان به کشور را گرامی داشت و افزود: همواره باید در جامعه یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی بداریم.

\n\n

صفایی بوشهری با تقدیر از مردم و مسوولان استان بوشهر برای استقبال از شهدای هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: مردم، مسوولان و رسانه های استان بوشهر در استقبال از شهدا و آیین تشییع آنها سنگ تمام گذاشتند.

\n\n

وی بیان کرد: پیام این شهدا همواره ولایت مداری، استکبار ستیزی و خدمت به مردم بوده و باید هموار سرلوحه امور همگان قرار بگیرد.

\n\n

امام جمعه بوشهر همچنین با اشاره به هفته حج بیان کرد: امیدواریم حج امسال نیز به صورت کامل باشکوه برگزار شده و اهداف عالیه آن نصیب اسلام و مسلمانان شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر