يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه عسلویه بر لزوم رسیدگی بیشتر و موثرتر به آزادگان در این شهرستان تاکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی اظهار داشت: توجه به معنویات و عمل به دستورات الهی باید در دستور کار ما قرار گیرد و در این مسیر باید تمام توان و ظرفیت موجود را به کار گیریم.\n\nوی در ادامه مباحث سبک زندگی اسلامی به حقوق متقابل فرزندان و والدین پرداخت و افزود: نام نیکو گذاشتن بر فرزند، آموزش احکام و معارف دین به او و تربیت اسلامی از جمله حقوق فرزندان است.
کد خبر: ۱۳۷۷۱
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: امام جمعه عسلویه بر لزوم رسیدگی بیشتر و موثرتر به آزادگان در این شهرستان تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی اظهار داشت: توجه به معنویات و عمل به دستورات الهی باید در دستور کار ما قرار گیرد و در این مسیر باید تمام توان و ظرفیت موجود را به کار گیریم.

\n\n

وی در ادامه مباحث سبک زندگی اسلامی به حقوق متقابل فرزندان و والدین پرداخت و افزود: نام نیکو گذاشتن بر فرزند، آموزش احکام و معارف دین به او و تربیت اسلامی از جمله حقوق فرزندان است.

\n\n

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم نیز به 23 مرداد سالروز مقاومت جانانه ملت لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی اشاره و خاطرنشان کرد: رزمندگان حزب‌الله شکست مفتضحانه‌ای را بر این رژیم غاصب وارد کردند و ابهت پوشالی اسرائیل را شکستند.

\n\n

هاشمی‌نژاد با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر تصریح کرد: انتظار دارم شاهد برپایی جشن‌ها و برنامه‌های خوبی در این دهه در شهرستان باشیم.

\n\n

وی با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود قهرمانانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یادآور شد: آزادگان عزیز سال‌های سختی را در زندان‌های رژیم صدام گذراندند؛ در حالی که در چنگال رژیم بعثی بودند اما اعتقادات و دین خود را حفظ کردند و دین خود را به اسلام و نظام اسلامی و انقلاب و امام (ره) ادا کردند.

\n\n

به نوشته ی فارس، امام جمعه عسلویه به دشمنی‌های استکبار با ایران اشاره کرد و با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا باید شعار همیشگی ملت ما باشد، گفت: این خواسته آحاد ملت و وصیت شهدا و میثاق جانبازان ماست و تا خوی ددمنشی در وجود آمریکا هست، این شعار ملت ما محکم و استوار خواهد ماند.

\n\n

هاشمی‌نژاد به تشییع شهدای گمنام در سالروز شهادت امام صادق (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: این مراسم معنوی، فضای کشور و استان را عطرآگین کرد و‌ کار ارزشمندی هست که مردم ولایتمدار با حضور خود یاد و نام شهدا را گرامی داشته و اعلام می‌کنند با تجدید میثاق با آرمان حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر آماده حضور در تمام صحنه‌های انقلاب تحت فرامین مقام عظمای ولایت هستیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر