سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر:
کد خبر: ۱۳۷۷۹۰
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: استان بوشهر رتبه دوم استقرار چرخه بهره‌وری را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محسن پاپری زارعی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور به استانداران و گزارش ارسالی آن به معاون اول و دفتر رئیس جمهور، در رتبه‌بندی استان‌ها از لحاظ استقرار چرخه بهره‌وری در سال ۱۴۰۱ استان بوشهر بعد از استان زنجان در رتبه دوم کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: بهره وری از نظر مفهومی به معنای استفاده مؤثر و کارآمد از منابع در فرایند تولید است که مصادیق بهره‌وری به طور صریح و ضمنی در برنامه‌های توسعه اقتصادی مدنظر قرار گرفته است.

پاپری زارعی افزود: با درایت و تأکیدات استاندار و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، جلسات متعددی در سال ۱۴۰۱ برگزار شد و تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه بهره‌وری مشخص و مورد نظارت و پیگیری قرار گرفت که این مهم منجر شد هم استان در جایگاه دوم قرار بگیرد هم عملکرد بهتری نسبت به سال قبل در این حوزه داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر اضافه کرد: بهبود بهره‌وری نقش بسیار مهمی در تحقق افزایش تولید و رشد اقتصادی دارد.

پاپری زارعی تصریح کرد: با مجموعه اقدامات صورت پذیرفته، استان بوشهر یکی از با برنامه‌ترین استان‌ها در حوزه استقرار و افزایش بهره‌وری در سال گذشته بوده و با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته اقدامات اساسی‌تری در سال جاری در راستای تحقق شعار سال انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با استقرار کامل چرخه بهره‌وری رشد اقتصادی که یکی از مهمترین اهداف کشور است محقق خواهد شد، خاطر نشان کرد: رشد بهره‌وری عوامل با کاهش هزینه‌های تولید و در نتیجه افزایش میزان تولید در اقتصاد، کاهش تورم را سبب خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر