جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۸۴۸
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: پرداخت عوارض آلایندگی صنایع مستقر در استان بوشهرحق مردم است که تحقق این مهم می‌تواند منجر به رشد جهشی در توسعه شهرها و روستاهای بوشهر شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مهدی جمالی‌نژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرها و روستاهای استان بوشهر با آنچه شایسته آنها است فاصله بسیاری دارد و تخصیص عوارض آلایندگی صنایع می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر ارتقای آنها داشته باشد.

وی افزود: پرداخت عوارض آلایندگی صنایع به تازگی برای استان خوزستان محقق شده و با توجه به حجم صنایع مستقر در استان بوشهر و وجود اراده مدیران استانی ، امید است این عوارض در آینده‌ای نزدیک برای توسعه شهری و روستایی بوشهر نیز پرداخت شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: مقرر شد بزودی نشستی با حضور استاندار بوشهر، وزیر کشور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با این موضوع برگزار و برای پرداخت این عوارض به شهرها و روستاهای این استان پیگیری می شود.

وی با اشاره به نشست خود با روسای شوراهای شهر و روستای استان بوشهر ادامه داد: اعتبارات عوارض آلایندگی به همراه اعتباراتی که از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به صورت متمرکز پرداخت می‌شود، می‌تواند رشدی چشمگیر را در آبادانی و تقویت زیرساخت‌های شهرها و روستاهای بوشهر رقم بزند.

جمالی‌نژاد عنوان کرد: قانون اساسی در بخش شوراها بسیار خوب است و برخی از نقاط اجرای این قانون نیازمند اصلاحاتی است که پیگیری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر