چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۸۴۹
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: همزمان با گرامیداشت هفته سلامت دومین مرکز ناباروری سطح ۲ بوشهر با تعرفه دولتی با نام رویش در بیمارستان شهدای خلیج فارس با هدف رفع بخشی از نیازها برای تحقق جوانی جمعیت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، دکتر احمد یزدان‌پناه روز چهارشنبه در این آئین اظهار کرد: یکی از بخش‌های بسیار مهم به عنوان حلقه تکمیلی درمان زوجین نابارور در شهرستان‌ها و در مناطقی که نیاز به حمایت دارند، استقرار مراکز درمانی سطح ۲ در حوزه ناباروری است که با راه‌اندازی این مرکز، بسیاری از اقدامات و نیازهای زوجین برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین مرکز درمان ناباروری سطح ۲ دولتی با نام رویان در شهرستان دشتستان افتتاح شد، افزود: مرکز درمان ناباروری دولتی رویش با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌ است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مامای شهید پریسا زارع، بیان کرد: زحمات دکتر الهام رحمانی متخصص زنان، زایمان و نازایی و دکتر زهراسادات جلالیان رییس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در راه‌اندازی این مرکز قابل تقدیر است.

وی گفت: دومین مرکز زایمان بدون درد نیز همزمان با افتتاح مرکز درمان ناباروری رویش در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر آغاز به کار کرد.

در زمان حاضر در استان بوشهر ۲ مرکز درمان ناباروری دولتی و یک مرکز درمان ناباروری خصوصی به زوجین نابارور خدمات ارائه می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر