سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۸۸۴
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: استان بوشهر دارای شرایط ویژه‌ای است که می‌تواند وضعیت این استان را متحول کند اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی جمالی‌نژاد ظهر چهارشنبه در گردهمایی روز ملی شوراهای استان بوشهر با بیان اینکه این استان از ظرفیت‌های مهم در بخش‌های مختلف برخوردار است، اظهار داشت: هیچ استانی مانند بوشهر در کشور وجود ندارد که همه امکانات و شرایط در آن متمرکز باشد.

وی وجود دریا، ساحل، طبیعت بکر، اقلیم مناسب، توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری را از جمله ظرفیت‌های شهرها و روستاهای استان بوشهر دانست و بیان کرد: در شهرها و روستاهای استان بوشهر با وجود اینکه طرح‌های مهم عمرانی اجرا شده ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله دارد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با تأکید بر پرداخت اعتبارات از محل عوارض آلایندگی افزود: مسئولان در پرداخت عوارض آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها متناسب با قانون اقدام کنند.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: استان بوشهر دارای شرایط ویژه‌ای است که می‌تواند وضعیت فعلی را متحول کند اما متأسفانه با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

وی وظیفه شوراهای اسلامی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را سکانداری دانست و بیان کرد: در اجرای طرح‌های عمران شهری و روستایی باید از ظرفیت مردم و بخش خصوصی استفاده و با تدبیر راهکارهای جدید در انجام امور و نوآوری و جذب سرمایه‌گذار تلاش شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر