يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۹۲۳
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: تیم فوتبال ساحلی شهدای حیات‌داوود این شهرستان با خرید امتیاز تیم دریانوردان بوشهر به صورت رسمی لیگ برتری شد.

به گزارش فکرشهر، مهراب دشتی مکان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور خواهد یافت، تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست که نماینده‌ای شایسته برای این شهرستان و استان بوشهر باشد.

وی افزود: مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به زودی آغاز می شود و با توجه به فاصله کمی که وجود دارد، باید نواقصات مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان را برطرف کنیم.

دشتی مکان تصریح کرد: برگزاری مسابقات لیگ برتر به میزبانی گناوه منوط به رفع نواقصات مجموعه ورزشی ساحلی این شهرستان پس از تائید بازرسان فدراسیون فوتبال است.

رئیس هیات فوتبال گناوه بیان کرد: مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان در سال قبل و امسال میزبان چندین دوره مسابقات لیگ کشوری بوده و تلاش می کنیم نواقصاتی که وجود دارد با همکاری و حمایت مسئولان استان بوشهر و شهرستان برطرف شود.

وی افزود: شهرستان گناوه هم اینک سه تیم در لیگ کشور دارد که شهدای حیات‌داوود در لیگ برتر و موج و پاس نیز در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی هستند.

دشتی مکان یادآورشد: تیم جوانان شهدای حیات داوود گناوه، پارسال با کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر کشور به مسابقات باشگاهی فوتبال ساحلی زیر ۱۹ سال جهان که قرار است امسال در کشور پرتغال برگزار شود، راه یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر