يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۳۹۱
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور، تیم فوتبال «پاس جوان گناوه» با برد مقابل تیم «ساحل فرح آباد» به لیگ برتر کشور صعود کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جمعه شب و در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور، دو تیم «پاس جوان گناوه» و «ساحل فرح آباد» در مجموعه ورزشی ساحلی «شهدای خلیج فارس گناوه» با هم به رقابت پرداختند که در این دیدار بسیار حساس و سرنوشت ساز، نماینده استان بوشهر موفق شد پیروزی ۲ بر یک، صعود خود به لیگ برتر کشور را جشن بگیرد.

تیم «پاس جوان گناوه» که تنها در صورت برد مقابل حریف و شکست «سیاهکوه اردکان یزد» مقابل تیم «آداک نوشهر» می‌توانست به لیگ برتر صعود کند، شاهد این اتفاق بود و توانست در یک بازی مهیج و برتر از این فرصت استفاده و با به ثمررساندن گل دقایق پایانی وقت قانونی، حکم صعود خود را به دست آورد.

گل‌های تیم «پاس جوان گناوه» توسط احمدرضا منصور زاده (۲ گل) و تک گل تیم «ساحل فرح آباد» توسط محمدعلیجانی به ثمر رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده «ابراهیم کرد» از استان البرز، «امید خزایی» از تهران، «محسن بنی سعید» از ماهشهر و «محمد عشاقلی» از آبادان استان خوزستان بود.

«عدنان مدنی» از استان هرمزگان به عنوان نماینده ویژه لیگ، «محمدرضا برزگر» از استان فارس نماینده لیگ و ناظر داوری را «علی شریفات» از خوزستان برعهده داشتند.

در پایان مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور ۲ تیم «آداک نوشهر» و «پاس بندرگناوه» موفق به صعود لیگ برتر شدند.

تیم‌های «ساحل فرح آباد»، «آداک نوشهر»، «جهان نژادیان آبادان»، «دهیاری ملاباشی یزد»، «زردپوشان سیاهکوه اردکان»، «پاس جوان و موج گناوه» در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور قرار داشتند.

این دیدار در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه جمعه شب برگزار شد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر