چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حکم دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر، سعید شمالی‌نژاد به عنوان شهردار برازجان منصوب شد...
کد خبر: ۱۳۸۲۶
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: با حکم استاندار بوشهر، سعید شمالی‌نژاد به عنوان شهردار برازجان منصوب شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پس از نزدیک به 2 ماه رایزنی و گمانه زنی های مختلف مبنی بر تایید یا عدم تایید شهردار منتخب شورای شهر برازجان ـ سعیدشمالی نژاد ـ روابط عمومی استانداری بوشهر از امضای حکم وی از سوی استاندار بوشهر خبر داده است.

\n\n

متن حکم مصطفی سالاری خطاب به شهردار جدید برازجان به شرح ذیل است:

\n\n

در اجرای تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 71 قانون تشکیلات، و ظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1.3.1375 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شماره 136 مورخ 31.3.1394 شورای اسلامی شهر برازجان به سمت شهردار برازجان منصوب می‌شوید.

\n\n

امید است با اتکال به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش مشارکت مردم در اداره امور توسعه و عمران شهری موفق و موید باشید.

\n\n

انتظار می‌رود در پیشبرد دقیق سیاست‌های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی با بهره‌گیری و استفاده بهینه از امکانات مادی و معنوی در خدمت به مردم عزیز، حفظ و حراست از اموال عمومی، بهبود وضعیت رفاهی شهروندان، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری کوشا و جدی باشید.

\n\n

توفیق جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت‌های محوله از پروردگار متعال آرزومندیم.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر، سعید شمالی نژاد که پس از ماه ها کشمکش، 31 تیرماه 94 با 6 رای موافق اعضای شورا و 3 رای مخالف به عنوان شهردار برازجان انتخاب شد،متولد 30 شهریورماه 1357 در برازجان است. وی کارشناس رشته مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر است و هم اکنون دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد در رشته ایمنی و محیط زیست دانشگاه اصفهان می باشد.

\n\n

نائب رییس شورای شهر برازجان ـ هادی کفاش ـ به فکرشهر گفت: معارفه ی شمالی نژاد ساعت 9 صبح فردا ـ دوشنبه، 26 مردادماه 1394 با حضور اصحاب رسانه و عموم مردم در پژوهش سرای متقین برازجان برگزار خواهد شد. 

\n\n

شهرداری برازجان از 18 فروردین ماه و در پی استعفای احمدی به صورت سرپرستی اداره می گردد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر