پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۲۶۹
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت ۶ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق تولید در استان بوشهراز طریق بانک‌های عامل خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی صفوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یک سال گذشته ۹۹ بنگاه اقتصادی در بخش صنعت، معدن، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و غیره در راستای ایجاد، نوسازی و بازسازی و توسعه تولید و اشتغال از تسهیلات رونق تولید بهره مند شده اند.

وی با اشاره به پیگیری مستمر دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و همچنین کمیته تسهیلات اداره کل صمت به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات بنگاه‌های تولیدی عنوان کرد: از مجموع ۹۹ فقره بنگاه اقتصادی، تعداد ۴۸ مورد در حوزه صنعت و معدن به مبلغ ۲ هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال و تعداد ۵۱ فقره در سایر بخش‌ها نظیر جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و غیره به مبلغ چهار هزار و ۲۶ میلیارد ریال در سال گذشته بوده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر تصریح کرد: بیشترین مشکلات بنگاه‌های اقتصادی برای افزایش تولید و توسعه اشتغالزایی درخواست تسهیلات بانکی است.

وی افزود: نشست با مدیران بانک‌های عامل استان به منظور تعامل بیشتر و تسریع در اجرای مصوبات کارگروه، به صورت مستمر در حال پیگیری و اقدام است تا بتوان در سال مهار تورم و رشد تولید، با توان بیشتری از واحدهای صنعتی حمایت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر