سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرکز قلب سالم شهرستان دشتستان ، با هدف پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی در افراد بالای 30 سال راه اندازی گردید...
کد خبر: ۱۳۸۳۳
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰

فکرشهر: مرکز قلب سالم شهرستان دشتستان ، با هدف پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی در افراد بالای 30 سال راه اندازی گردید. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، مرکز قلب سالم شهرستان دشتستان واقع در بیمارستان 17 شهریور ، همزمان با سایر شهرستان های استان ، در جهت کاهش بار بیماری های قلبی عروقی فعالیت خود را آغاز نموده است .

\n\n

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این خصوص اظهار داشت : در این طرح ، تمامی افراد بالای 30 سال ساکن شهر برازجان ، پس از مراجعه به مرکز قلب سالم ، توسط کارشناس برنامه، از نظر علائم خطر بیماری های قلبی غربالگری می شوند و پس از ارجاع به پزشک و انجام آزمایشات تشخیصی در بیمارستان ، تحت بررسی قرار می گیرند.

\n\n

\n\n

دکتر مصیب برهان در ادامه گفت : مراجعین پس از انجام غربالگری و معاینات پزشکی ، برحسب اینکه فرد سالم ،پره دیابتیک ، پیش فشارخون یا بیمار می باشند، در دوره ای منظمی مجددا" تحت مراقبت مرکز قلب سالم قرار می گیرند.

\n\n

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، وی خاطر نشان کرد : تمامی خدمات این مرکز ،اعم از اندازه گیری فشارخون ،تعیین BMI (شاخص توده بدنی ) افراد، آموزش و مشاوره رژیم غذایی ، انجام آزمایشات تشخیصی و پیش بینی احتمال بروز بیماری های قلبی در طی 10 سال آینده برای افراد به صورت رایگان انجام می گیرد.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر