پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مقبره شهید رئیسعلی دلواری در عراق امسال بازسازی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در نشست با دست‌اندرکاران برگزاری یادواره شهید رئیسعلی دلواری اظهار داشت: مردم استان بوشهر در مراحل مختلف تاریخی با ایستادگی و مقاومت خود، خوی استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشته‌اند.\n\nوی با بیان اینکه مردم استان بوشهر هیچ‌گاه اجازه تجاوز به بیگانگان نداده‌اند، ادامه داد: ولایت‌مداری و استکبارستیزی از مهمترین ویژگی‌های مردم استان بوشهر است.
کد خبر: ۱۳۸۴۹
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مقبره شهید رئیسعلی دلواری در عراق امسال بازسازی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در نشست با دست‌اندرکاران برگزاری یادواره شهید رئیسعلی دلواری اظهار داشت: مردم استان بوشهر در مراحل مختلف تاریخی با ایستادگی و مقاومت خود، خوی استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

\n\n

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر هیچ‌گاه اجازه تجاوز به بیگانگان نداده‌اند، ادامه داد: ولایت‌مداری و استکبارستیزی از مهمترین ویژگی‌های مردم استان بوشهر است.

\n\n

امام جمعه بوشهر به برخی از ویژگی‌های شهید رئیسعلی دلواری اشاره کرد و افزود: از ویژگی‌های رئیسعلی دلواری می‌توان به پرورش انسان‌های مبارز و استعمار ستیز اشاره کرد و باید این فرهنگ در جامعه گسترش یابد.

\n\n

رئیسعلی دلواری

\n\n

وی ادامه داد: در نهضت جنوب که به فرماندهی سردار شهید رئیسعلی دلواری شکل گرفت، ویژگی‌های منحصر به فردی به چشم می‌خورد که می‌توان به ولایت‌مداری، اتحاد، انسجام و تعامل اشاره کرد و این عوامل باعث پیروزی رئیسعلی و یارانش در مقابل استعمار و استکبار شد.

\n\n

شهدای نهضت جنوب شناسایی و معرفی شوند

\n\n

به نوشته ی مهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه خواستار آموزش فرهنگ استعمارستیزی شهید رئیسعلی دلواری به نسل جدید شد و تصریح کرد: شهدای مبارزه با استعمارگران و تجاوزگران در نهضت جنوب باید به خوبی شناسایی و معرفی شوند.

\n\n

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری یادواره یکصدمین سال شهادت شهید رئیسعلی دلواری، بیان کرد: شورای سیاست‌گذاری کنگره شهید رئیسعلی دلواری باید تشکیل شود تا زمینه برگزاری باشکوه این یادواره فراهم شود.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: پخش برنامه‌های این یادواره نیز از اهمتی بالایی برخوردار است و باید تلاش شود که از شبکه‌های ملی و بین‌المللی پخش شود و در دیگر رسانه‌ها نیز برای پوشش این کنگره تلاش شود.

\n\n

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به بازسازی مقبره شهید رئیسعلی دلواری در وادی السلام نجف عراق در سال جاری، ادامه داد: مقبره شهید رئیسعلی دلواری نمادی از مقاومت و پایداری و شهادت‌طلبی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر