چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: مراکز عرضه مواد غذایی شهرستان های دشستان و تنگستان مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند و چند قلام کالای غیراستاندارد از بازار این شهرستانهای جمع شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد رحیم بهره مند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه برخی از شرکت های سودجو اقدام به عرضه مواد غذایی غیر استاندارد در این شهرستان ها می کنند، بازرسی از این بازارها در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۸۵۳
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: مراکز عرضه مواد غذایی شهرستان های دشستان و تنگستان مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند و چند قلام کالای غیراستاندارد از بازار این شهرستانهای جمع شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد رحیم بهره مند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه برخی از شرکت های سودجو اقدام به عرضه مواد غذایی غیر استاندارد در این شهرستان ها می کنند، بازرسی از این بازارها در دستور کار قرار گرفت.

\n\n

وی ادامه داد: در جریان این بازرسی محصولات پروتئین سویا و گندم پوست کنده با علامت تجاری تیستی ، نوشیدنی های میوه ای با علامت های تجاری دماوند و لواسانات ، خیارشور تخمیری با علامت تجاری آفرینش ، پروتئین سویا و گندم پوست کنده با علامت تجاری دشت ، پوره گوجه فرنگی با علامت تجاری اشک فاقد علامت استاندارد شناسایی و از سطح بازار جمع آوری شد.

\n\n

بهره مند عنوان کرد: سرکه بهداشتی با علامت تجاری معرکه ، سرکه سیب با علامت تجاری گلباران ، پوره گوجه فرنگی با علامت تجاری 365 طراوت فارس ، شکر سفید با علامت تجاری بهپرور، بیسکویت بهارنارنج با علامت تجاری شهر ماه ، پروتئین سویا تریفه و کیک سنتی با علامت تجاری روز نیز از جمله اقلام غیر استاندارد بود که دربازار شهرستان های دشتستان و تنگستان عرضه می شد وجمع آوری شد.

\n\n

وی همچنین تاکید کرد: از تمامی هم استانی ها انتظار داریم همچون گذشته در هنگام خرید محصولات حتما به علامت استاندارد درج شده روی کالاها و مواد غذایی و کد ده رقمی زیر آن دقت کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر