پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شواری شهر بوشهر گفت: پیش بینی می کنم در سال جدید بیش از 80 نفر در شهرداری بوشهر استخدام شوند.به گزارش فکرشهر، علیرضا آماره در جلسه شورای شهر بوشهر در خصوص جذب نیروی انسانی اظهار داشت: شهرداری خیلی برای جذب نیرو علاقه نشان داده اما متاسفانه نهاد نظارتی بر چگونگی استخدام نیرو هیچ گونه نظارتی ندارد.وی ادامه داد: در سال 92 طی مصوبه ای گرفتن نیرو برای شهرداری ممنوع شد اما متاسفانه در این زمان 80 نفر به استخدام شهرداری درآمده اند.
کد خبر: ۱۳۸۶
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۵

فکرشهر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شواری شهر بوشهر گفت: پیش بینی می کنم در سال جدید بیش از 80 نفر در شهرداری بوشهر استخدام شوند.

به گزارش فکرشهر، علیرضا آماره در جلسه شورای شهر بوشهر در خصوص جذب نیروی انسانی اظهار داشت: شهرداری خیلی برای جذب نیرو علاقه نشان داده اما متاسفانه نهاد نظارتی بر چگونگی استخدام نیرو هیچ گونه نظارتی ندارد.

وی ادامه داد: در سال 92 طی مصوبه ای گرفتن نیرو برای شهرداری ممنوع شد اما متاسفانه در این زمان 80 نفر به استخدام شهرداری درآمده اند.

آماره با بیان اینکه بسیار جای خوشحالی دارد اگر استخدامی صورت بگیرد اظهار داشت: اگر شهردار نیرو می خواهد درخواست داده تا شورا مورد بررسی قرار بدهد و مصوب کند.

آماره اضافه کرد: متاسفانه در سال 92 به دلیل افزایش نیرویی که مصوب نشده بود مجبور شدیم 500 میلیون تومان بودجه آتش نشانی را بالا برده و از خریدن ماشین تمام مکانیزه ای که در سال 93 قرار بود خریداری شود صرف نظر شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنم با این اوضاع در سال جدید نیز 80 نفر به نیروها اضافه شده و در سال های آتی نیز این جریان ادامه داشته باشد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر