سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۰۱۹
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: در هفتمین اجلاس استانی نماز در بوشهر ۱۱ دستگاه برتر در حوزه نماز و ۲۴ یاور معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در هفتمین اجلاس استانی نماز در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر درجمع مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان، نماز را مایه سعادت و آرامش انسان و از محبوب‌ترین اعمال نزد خداوند دانست.
 
وی افزود: نماز در زندگی آنقدر سرنوست‌ساز است که می‌تواند انسان را به حیات الهی نزدیک و از سقوط و انحراف دور کند.
 
امام جمعه بوشهر استان بوشهر را از نظر انجام فعالیت‌های قرآنی خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر پایتخت قرآنی کشور است می‌تواند در حوزه نماز نیز در ایران بدرخشد.
 
استاندار بوشهر نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در جهت ترویج نماز در سطح جامعه گفت: هر تلاش فکری و عملی برای نشان دادن ارزش نماز، مهم و قابل توجه است.
 
احمد محمدی‌زاده افزود: همانطور که انقلاب اسلامی برای حاکمیت دین اسلام تلاش می‌کند، دشمن هم به‌دنبال ترویج بی‌دینی است که در این میدان هم مانند دیگر میدان‌ها شکست می‌خورد.
 
دبیر هفتمین اجلاس استانی نماز بوشهر نیز گفت: هزار و ۷۶۷ اثر با موضوع نماز به دبیرخانه این اجلاس ارسال شده که در وصول آثار رتبه سوم کشوری را کسب کرده‌ایم.
 
اصغر جعفری با بیان اینکه در آثار دریافتی، دانش‌آموزان مشارکت بسیار خوبی داشتند، افزود: ۱۱ دستگاه برتر از جمله استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل بنادر و دریانوردی در حوزه نماز عملکرد خوبی داشتند.
 
در پایان مراسم از دستگاه‌های برتر و  ۲۴ یاور فعال در حوزه نماز قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر