سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سخنان تند امام جمعه آبدان:
فکرشهر: حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد افزود: متاسفانه مسئولانی در رده های پایین خودشان را رئیس مردم می‌دانند و از بیت المال به‌جای رفع مشکل مردم به ثروت اندوزی استفاده می‌کنند...
کد خبر: ۱۳۹۵۰
جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: امام جمعه آبدان با اشاره به دوم شهریور روز دولت به مناسبت شهید شدن باهنر و رجایی، گفت: این دو شهید به معنای واقعی کلمه خادم  مردم بودند که کارها را با خلوص نیت در رفتارشان نیز نمایان بود. خدمت به مردم پیش خدا بسیار ارزشمند است. مردمی که  ۸ سال جنگ را گذرانده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی در خطبه های امروز نماز جمعه، با بیان اینکه اگر کسی بخواهد در برابر این مردم بخواهد پستی بگیرد و خیانت کند، بزرگترین گناه را انجام داده است، اضافه کرد: نه تنها خودشان خیانت نکنند بلکه خیانتکاران را نیز به مردم بشناسانند.

\n\n

حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد افزود: متاسفانه مسئولانی در رده های پایین خودشان را رئیس مردم می‌دانند و از بیت المال به‌جای رفع مشکل مردم به ثروت اندوزی استفاده می‌کنند. مردم خواستار این هستند که جناح سیاسی و حزب در حاشیه باشد که متاسفانه در برخی جاها اینطور نیست.

\n\n

وی با بیان اینکه مسئولان محترم استانی حرف ما را گوش نمی‌دهند و به داد مردم این منطقه و کشاورزان نمی‌رسند، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان نمی‌شنوند که بشنوند و اگر می‌شنوند و عمل نمی‌کند، خائن واقعی هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر