چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دکتر ارسلان زارع در کمیسیون دانشجویی شهرستان در خصوص اهمیت نقش و جایگاه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در توسعه سخن گفت و به میزان اثرگذاری آنها در شتاب پیشرفت جوامع در حال توسعه پرداخت .\n\nفرماندار دشتستان در بخشی دیگر از سخنان به وجود 9 مرکز آموزش عالی فعال در دشتستان اشاره کرد و از روسای آنها خواست تا با آمادگی کامل به استقبال بازگشایی سال تحصیلی جدید برای خدمت رسانی به قریب هفت هزار دانشجو در سطح شهرستان بروند .
کد خبر: ۱۳۹۸۴
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۰

فکرشهر: دکتر ارسلان زارع در کمیسیون دانشجویی شهرستان در خصوص اهمیت نقش و جایگاه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در توسعه سخن گفت و به میزان اثرگذاری آنها در شتاب پیشرفت جوامع در حال توسعه پرداخت .

\n\n

فرماندار دشتستان در بخشی دیگر از سخنان به وجود 9 مرکز آموزش عالی فعال در دشتستان اشاره کرد و از روسای آنها خواست تا با آمادگی کامل به استقبال بازگشایی سال تحصیلی جدید برای خدمت رسانی به قریب هفت هزار دانشجو در سطح شهرستان بروند .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، نماینده عالی دولت در دشتستان همچنین به ضرورت فراهم شدن فضای بهتر برای فعالیت های اجتماعی ، سیاسی و علمی دانشجویان و اساتید تاکید نمود و اظهار امیدواری کرد تا با ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در مراکز آموزش عالی شهرستان پویایی و نشاط بیشتری حاصل شود .

\n\n

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر نیز با تاکید بر اینکه افزایش کمیت دانشگاهها نباید در  کیفیت آنها خللی ایجاد کند ، گفت : آینده سازان کشور دانشجویان امروز هستند لذا در امر کیفیت دانشگاهها نباید کوتاهی شود .

\n\n

دکتر سید اسماعیل موسوی افزود : کوشش  باید بر این باشد که دانشگاه بتواند نقش خود که همانا گسترش علم ، خرد و تدبیر است را جامعه عمل بپوشاند .

\n\n

شایان ذکر است در این نشست روسای دانشگاههای شهرستان نیز به بیان عملکرد و مشکلات واحد های تحت نظر خود پرداختند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر