جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۹۳۱
سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به منظور حمایت از حوزه تولید و اشتغال، فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی صفوی دوشنبه‌شب در نهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: بررسی وضعیت ۶ بنگاه اقتصادی برای اخذ تسهیلات و رفع مشکلات مربوطه انجام شد و برای انجام اقدامات و همکاری لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این راستا به مشکلات ۶ متقاضی در زمینه تولید آب، بسته بندی مواد غذایی، تولید نودل، تولید و چاپ کارتن، تولید باطری و آبزیان دریایی پرداخته شد.

وی ادامه داد: هر یک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، موافقت با انشعاب آب مورد نیاز، تقسیط بدهی معوق و غیره از طریق مصوبات تعیین شده کارگروه به دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت آبفای استان بوشهر و سایر دستگاه‌های اجرای مرتبط جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

صفوی بیان کرد: در راستای رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه ریزی برای افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه است.

وی تاکید داشت: به منظور حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به سرعت دادن اجرای مصوبات کارگروه، در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر