سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همین امر باعث گردیده، موسوی نژاد نیز امروز با اعلام بیانیه ای از سخنان حسن مصلح حمایت کند و به نظر می رسد بر همین اساس استیضاح مجدد فانی نیز به جریان افتاده است...
کد خبر: ۱۴۰۱۳
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷

فکرشهر: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را مجددا کلید زدند.

\n\n

این طرح استیضاح تاکنون به امضای 25 نماینده مجلس رسیده و طبق گفته طراحان قرار است امضاهای آن افزایش یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در همین زمینه نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: این استیضاح در دفعه گذشته حائزی رای مثبت نمایندگان نشد اما این بار مخالفان استیضاح ابراز پشیمانی کرده و آمادگی‌شان را برای انجام استیضاح اعلام کردند.

\n\n

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد علت تغییر نظر برخی نمایندگان را این گونه عنوان کرد که عدم تحقق وعده‌های وزیر و ادامه یافتن مشکلات فرهنگیان از جمله دلایل تغییر رویکرد نمایندگان است.

\n\n

این نماینده مردم در مجلس عدم درست گزینش نیروها، بیشتر شدن مشکلات و دغدغه‌های فرهنگیان و انتصاب مدیران سیاسی را از دیگر دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد.

\n\n

به نظر می رسد آن چه باعث شده موسوی نژاد مجددا این طرح را باز نماید، انتخاب مدیر آموزش و پرورش دشتستان از سوی فرمانداری به عنوان یکی از سه مدیر نمونه ی شهرستان در هفته ی دولت سال جاری ـ 94 ـ می باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اعلام اسم مدیر آموزش و پرورش دشتستان در بین سه مدیر برتر این شهرستان، واکنش امام جمعه ی برازجان را نیز در پی داشت به نحوی که سخنان مصلح در خطبه های نماز جمعه ی هفته ی گذشته ـ  30 مردادماه 94 ـ ، با همراهی شعارهایی علیه لواسانی فرد و البته ارسلان زارع به عنوان فرماندار دشتستان، مورد تایید قرار گرفت.

\n\n

همین امر باعث گردید، موسوی نژاد نیز روز شنبه با اعلام بیانیه ای از سخنان حسن مصلح حمایت کند و به نظر می رسد بر همین اساس استیضاح مجدد فانی نیز به جریان افتاده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیران نمونه ی سال 94 شهرستان دشتستان به ترتیب نادر آزاده از اداره ی ورزش و جوانان، سید حسن لواسانی فرد از آموزش و پرورش و علیرضا حاجیونی از شبکه بهداشت و درمان دشتستان می باشند.

\n\n

لواسانی فرد، مسئول ستاد حسن روحانی در دشتستان بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر