چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تاثیر دهدشتی بر امنیت دشتستان از زبان فرماندار/ تعداد طرح های در انتظار بهره برداری شهرستان/ خدمات دولت در یک سال گذشته در دشتستان...
کد خبر: ۱۴۰۵۲
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: در نخستین روز از هفته ی دولت سال 1394 و در نشست شورای اداری دشتستان، معاون جدید سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری شهرستان معرفی شد و از خدمات 14 ماهه ی معاون سابق تقدیر به عمل آمد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: یاد این دو اسوه ارزشمند خدمت صادقانه را گرامی می داریم و توفیق رهروی از سلوک معنوی آنها را از خداوند خواستارم.

\n\n

تاثیر دهدشتی بر امنیت دشتستان از زبان فرماندار

\n\n

ارسلان زارع بیان داشت: در این فرصت جا دارد از تلاش همه مدیران و مسئولین و کارمندانی که به مردم شریف این شهرستان خدمات رسانی کردند و با تعامل خوب خود مسیر توسعه شهرستان را هموار ساختند تقدیر نمایم.

\n\n

وی یادآور شد: در زمان تصدی پست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری توسط عادل دهدشتی، با تلاش های فراوان و همکاری و تعامل خوب با شورای تامین و انجمن های مردم نهاد همه شاخصه های امنیتی شهرستان بهبود یافت.

\n\n

\n\n

تعداد طرح های در انتظار بهره برداری در دشتستان

\n\n

فرماندار دشتستان افزود: 149 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار470 میلیارد ریال در هفته دولت امسال در دشتستان به بهره برداری خواهد رسید.

\n\n

ارسلان زارع ادامه داد: در هفته دولت سال گذشته 88 پروژه اقتصادی با اعتبار 300 میلیارد ریال در دشتستان افتتاح شد.

\n\n

وی یادآور شد: همه ما امروز همزمان با گرامیداشت هفته دولت با ادای احترام به شهدای عزیزمان با آنها و امام راحل تجدید عهد کردیم که با عزمی راسخ تر و تلاش بیشتر در سایه وحدت و به تعبیر مقام معظم رهبری همدلی بیشتر در راه استقلال و توسعه و عزت ایران اسلامی تلاش کنیم.

\n\n

زارع بیان داشت: خدمات صورت گرفته در راستای تلاش های گسترده دولت تدبیر و امید برای رضای خداوندو مردم انجام گرفته که باید برای شتاب بخشیدن به توسعه و بالندگی استان و شهرستان بیشتر شود.

\n\n

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مردم ما شایسته بهترینها هستند لذا همه دولتمردان باید این روزها را فرصتی جهت تقویت عزم و اراده خود برای خدمتگذاری به مردم برشمرند.

\n\n

خدمات دولت در یک سال گذشته در دشتستان

\n\n

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر نیز در این آیین گفت: هفته دولت علاوه بر معرفی، بیان و گزارش عملکرد فرصتی برای مدیران جهت ارزیابی و تشدید خدمت به مردم است.

\n\n

به گزارش ایرنا، سید اسماعیل موسوی افزود: این دولت هم مانند سایر دولت های نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بر خدمت رسانی به مردم که صاحبان اصلی نظام هستند تلاش می کند.

\n\n

\n\n

وی یادآور شد: حمایت و تاییدیه مقام معظم رهبری همواره پشتوانه محکمی برای دولت بوده و است و دولت تدبیر و امید که در جهت اجرای منویات رهبری در تلاش است از این پشتوانه محکم برخوردار است که به صراحت در بیانات آن بزرگوار به آن اشاره شده است.

\n\n

موسوی بیان داشت: آثار و تبعات دو سال مذاکره و دیپلماسی در خصوص مسائل هسته ای که تیم مذاکره کننده با اذن رهبری و تدابیر ریاست جمهوری برای آن تلاش کردند دارای برکات زیادی است.

\n\n

وی اضافه کرد: مهار تورم و تثبیت سطح عمومی قیمت ها در بازار، جهاد و تحول در حوزه بهداشت و درمان که رضایت مندی عمومی مردم را در پی داشته است از اسناد افتخار نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است.

\n\n

وی با اشاره به خدمات دولت در یکسال گذشته برای مردم دشتستان اظهار داشت: احداث چمن مصنوعی برای روستاهای بالای یکهزار نفر یکی از خدماتی بود که در سال گذشته کلید خورد و امسال این شاخص برای روستاهای با جمعیت بالای 500نفر درنظرگرفته شده است.

\n\n

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: این طرح امسال با توجه به شاخص های جمعیتی و سرانه ورزشی برای شهرها نیز در نظر گرفته شده که برای شهر برازجان وجود 20چمن مصنوعی مدنظر است.

\n\n

وی ضمن تقدیر و تشکر از عادل دهدشتی معاون سیاسی و اجتماعی سابق فرماندار تصریح کرد: عملکرد وی در این حوزه بسیار خوب و مثبت بود و توانست سیاستهای دولت را اجرا کند اما به دلایلی و به خواست خود فعالیت در عرصه های دیگری را انتخاب کرد.

\n\n

فرمانده سپاه دشتستان نیز گفت: احترام به مردم و خوشرویی و اخلاق نیکو از ویژگیهای بارز شهیدان رجایی و باهنر بود.

\n\n

\n\n

سرهنگ غلامپور بیان دشت: همچنین این دو بزرگوار خصلت مهم دیگری که داشتند ذوب در ولایت بودند و هم خود و هم همکارانش تابع ومحض ولایت بودند.

\n\n

وی اضافه کرد: این هفته و همه ایام سال و دوران خدمت فرصتی مغتنم برای الگو گرفتن و درس آموختن از شهدا و این دو بزرگوار است.

\n\n

عادل دهدشتی نیز در این جلسه  اظهار داشت : از شروع دولت تدبیر و امید، شاهد تحولات مثبتی در سطح استان بودیم که نشان از تلاش همه مدیران به ویژه استاندار این استان است.

\n\n

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت استان بوشهر افزود : ما سبک دوش شدیم و این بار مسئولیت را به دیگری واگذار کردیم و از این پس نیز تلاش خواهم داشت تا به عنوان سرباز کوچکی از نظام در راستای منویات مقام معظم رهبری، تلاش و کوشش داشته باشم.

\n\n

معاون سابق سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در پایان از حمایت فرماندار این شهرستان نیز تقدیر کرده و عنوان داشت: من همیشه و در همه جا، خود را شاگرد فرماندار دشتستان می دانم و امیدوارم در آینده نیز فرصت همکاری بیشتر با ایشان برایم فراهم آید.

\n\n

محمد جعفر زراعت گر  نیز در این مراسم گفت: خرسندم که پس از 8 سال، مجدداً توفیق خدمتگزاری به مردم دشتستان برای من ایجاد شد از این رو از تمامی کسانی که زمینه ساز این خدمتگزاری شدند به ویژه استاندار محترم بوشهر و فرماندار محترم دشتستان تشکر می کنم.

\n\n

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان گفت: من خود را مکلف به اجرای سیاست های دولت می دانم از این رو باید تلاش کرد تا همیشه منویات مقام معظم  رهبری را مدنظر قرار داده و با عملکرد خود، زمینه نزدیکی بیش از پیش دولت و ملت را فراهم آوریم.

\n\n

در این آیین از زحمات 14ماهه ی عادل دهدشتی تقدیر و محمد جعفر زراعتگر به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان معرفی شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

برای دیدن گزارش تصویری مراسم (اینجا) کلیک کنید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر