سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دراولین روز از هفته دولت و دومین روز از شهریورماه همایش اسکیت سواری با حضور اسکیت سواران وحدتیه و سایر نقاط شهرستان دشتستان در شهر وحدتیه برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی وحدتیه، این همایش و حرکت فرهنگی ورزشی با حضور مهندس صفایی شهردار، آقای رزمجو بخشدار سعدآباد، اعضای شورای شهر، رییس اداره ورزش و جوانان وحدتیه، رییس هیئت اسکیت شهرستان، پرسنل کلانتری و اولیای ورزشکاران و در مسیر میدان امام حسین(ع) شهر وحدتیه تا پارک پارسه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۷۰
سه‌شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۷

فکرشهر: دراولین روز از هفته دولت و دومین روز از شهریورماه همایش اسکیت سواری با حضور اسکیت سواران وحدتیه و سایر نقاط شهرستان دشتستان در شهر وحدتیه برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی وحدتیه، این همایش و حرکت فرهنگی ورزشی با حضور مهندس صفایی شهردار، آقای رزمجو بخشدار سعدآباد، اعضای شورای شهر، رییس اداره ورزش و جوانان وحدتیه، رییس هیئت اسکیت شهرستان، پرسنل کلانتری و اولیای ورزشکاران و در مسیر میدان امام حسین(ع) شهر وحدتیه تا پارک پارسه برگزار شد.

\n\n

مهندس صفایی، شهردار وحدتیه درحاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دولت اظهارداشت: هدف از برگزاری این همایش و حرکت فرهنگی ورزشی ترویج روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، همچنین گسترش این ورزش مهیج و شادی آفرین در سطح شهر است.

\n\n

  وی با اعلام حمایت از گسترش و توسعه ورزش در سطح شهراعلام داشت: بنا بر درخواست هیئت اسکیت شهرستان مبنی بر ایجاد و تهیه مکان مناسب جهت برگزاری دوره های اموزشی، شهرداری بخشی از فضای موجود در شهربازی را برای این کار در نظر گرفته و در اختیار مربیان قرارداده است.

\n\n

در پایان مراسم در محل پارک پارسه، ورزشکاران در یادمان شهدای گمنام وحدتیه حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر