جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۹۴۷
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص طرح‌های اشتغال‌زایی خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی باستین صبح دوشنبه در نشست توسعه اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه اشتغال است که باید حمایت لازم از طرح‌های اشتغال انجام شود.

وی با تأکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اظهار داشت: شرایط که فراهم شده و تا پایان تیر ماه تمدید شده تلاش دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از این موقعیت ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تشکر از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بیان کرد: اکنون امیدواری در این حوزه بین مردم افزایش یافته که لازم است با تلاش مضاعف کمک شود تا تسهیلات مورد نظر پرداخت شود.

تحول در عرصه اشتغال استان

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مورد توجه قرار می‌گیرد گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به ثبت در سامانه تعیین شده اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: امسال در عرصه اشتغال‌زایی برنامه‌ریزی شده و تحول مهمی ایجاد خواهد شد که لازم است توجه ویژه‌ای شود.

وی گفت: تخصیص اعتبار به دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۲ بر اساس عملکرد آن دستگاه در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سال ۱۴۰۱ است.

باستین با تشکر از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بیان کرد: اکنون امیدواری در این حوزه بین مردم افزایش یافته که لازم است با تلاش مضاعف کمک شود تا تسهیلات مورد نظر پرداخت شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مورد توجه قرار می‌گیرد گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به ثبت در سامانه تعیین شده اقدام کنند.

باستین اضافه کرد: امسال در عرصه اشتغال‌زایی برنامه‌ریزی شده و تحول مهمی ایجاد خواهد شد که لازم است توجه ویژه‌ای شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره پیگیری روزانه عملکرد بانک‌ها توسط دبیرخانه کارگروه استان، گفت: بانک‌ها اجازه ندهند این فرصت انجام شده برای استان از دست برود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر