جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۱۳۸
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد ۱۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مستقیم مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل با ۱۵۴ مصوبه برای تسهیل‌گری، رفع موانع و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی این استان تشکیل و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی صفوی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازه زمانی با پیگیری‌های مستمر دبیرخانه کارگروه تسهیل، بیش از ۵۰ درصد مصوبه‌ها با همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های دولتی اجرایی شده است و مابقی در دست اقدام است.

وی افزود: در سال جاری دبیرخانه کارگروه تسهیل به عنوان یک ابزار مناسب برای رسیدگی به موضوعات و مشکلات بنگاه‌های تولیدی و خدماتی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری به مشکلات ۱۳۵ پرونده به صورت ویژه رسیدگی و تصمیم‌گیری کرده است.

مدیرکل صمت استان بوشهر تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور احیای واحدهای راکد، ایجاد و توسعه بنگاه‌های اقتصادی در حوزه تولید و اشتغال تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون موضوعات مطرح شده شامل ۶۳ درصد در زمینه پیگیری تسهیلات برای تأمین منابع مالی سرمایه در گردش و ثابت، ۱۶ درصد امهال بدهی معوق بانکی، هفت درصد امور زیربنایی نظیر تأمین آب، برق و گاز، سه درصد تأمین زمین مورد نیاز، ۱۱ درصد مجوز تأسیس و استعلامات لازم از طریق دستگاه‌های اجرایی مربوطه بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر