جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با بزرگداشت هفته دولت، چهارشنبه شب مدیران نمونه دستگاه های برتر اجرایی و کارمندان نمونه شهرستان دیر استان بوشهر تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۴۱۲۱
پنجشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: همزمان با بزرگداشت هفته دولت، چهارشنبه شب مدیران نمونه دستگاه های برتر اجرایی و کارمندان نمونه شهرستان دیر استان بوشهر تجلیل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر دراین آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به دستاوردهای دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات عدیده، دولت یازدهم با تمام توان و تدبیر و امیدواری به مردم در مسیر اهداف خود گام برداشته و به نتایج خوبی رسیده است.
\nسعید زرین فر افزود: حمایت مقام معظم رهبری از دولت روحانی در بحث مذاکرات هسته ای سرمایه بسیار ارزشمندی است که اگر این حمایت ها نبود کار با مشکل روبرو می شد.
\nوی امیدواری مردم به دولت را یکی دیگر از سرمایه های بزرگ دانست و اظهارکرد: اعتقاد و امید مردم به دولت یازدهم سرمایه ارزشمندی است که باید سعی کنیم این سرمایه های ارزشمند حفظ شود.

\n\n

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: درسال 92 این استان با مطالبات 12 هزار میلیارد ریالی پیمانکاران روبرو بود که با اعتبار اندکی که داشتیم نمی توانستیم هیچ پروژه ای آغاز کنیم و اعتبارات سه تا چهارسال باید به مطالبات می دادیم اما با تلاش استاندار و جذب اعتبارات و تشویق دستگاهها برای جذب اعتبارات ملی، باعث شد که براین مشکلات فائق شویم.
\nوی اضافه کرد: در سال گذشته هفته دولت 286 پروژه افتتاحی داشتیم اما امسال 409 پروژه به بهره برداری می رسد و 105 پروژه کلنگ زنی شده است که طرح های خوبی همچون احداث زمین های چمن مصنوعی در روستاهای بالای 500 نفرجمعیت در75 روستا در دستور کار داریم.
\nزرین فر بیان کرد: تصمیم داریم به ازای هر پنج هزارنفر یک زمین چمن مصنوعی در شهرها نیز احداث شود که در این طرح 113 زمین چمن مصنوعی در نظر گرفته شده است.
\nوی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فوتسال فجر امید به صورت لیگ در این زمین های چمن مصنوعی جزو برنامه های ورزشی فرهنگی قرار دارد.
\nمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: طرح بهداشت دهان و دندان برای افراد زیر 14 سال و طرح معاینه بیماران قلبی و عروقی از 30 سال به بالا از برنامه های مهم در زمینه بهداشت و درمان در استان است.
\nوی افزود: مردم استحقاق خدمت بیشتری دارند که مدیران باید با حوصله، برخورد خوب خدمتگزاری مردم را سرلوحه کار خود قراردهند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر