سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در سومین روز از هفته گرامیداشت دولت، کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی دشتستان تقدیر شدند...
کد خبر: ۱۴۱۲۵
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۹

فکرشهر: در سومین روز از هفته گرامیداشت دولت، کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی دشتستان تقدیر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و هفته دولت به تمامی دولتمردان ایران ، گفت: امام رضا(ع) نه تنها در دوران حیات خود،  بلکه بعد از شهادتش نیز ، در تعالی فرهنگ اجتماعی و عمومی مردم ایران، تأثیر داشت است .

\n\n

\n\n

دکتر ارسلان زارع به تبیین برنامه های هفته دولت پرداخت و اظهار داشت : شهرها و روستاهای شهرستان  در طی هفته جاری  شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و ارزشمندی خواهد بود که بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اجرایی می‌شوند.

\n\n

فرماندار دشتستان با بیان اینکه بهره برداری از پروژه های در سال جاری افزایش قابل ملاحظه ای داشته است ،گفت: 149 پروژه در هفته دولت در دشتستان با اعتبار 475 میلیارد ریال، به بهره برداری خواهد رسید و انشااله رضایت خاطر شهروندان دشتستانی را به همراه خواهد داشت .

\n\n

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، وی با اشاره به معرفی سه اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان دشتستان به عنوان سه اداره برتر این شهرستان ، خاطر نشان کرد: اگر اداره ای به عنوان اداره نمونه و برتر انتخاب می گردد، نشان دهنده تلاش و فعالیت تمامی پرسنل و مدیریت آن اداره می باشد.

\n\n

\n\n

دبیر ستاد هفته ی دولت استان بوشهر نیز در این آیین گفت: دولت ها اگر بخواهند مسیر توسعه و تعالی را طی کنند باید به نیروی انسانی آن توجه داشته باشند.
\nعادل دهدشتی خاطرنشان کرد: کارمند بعنوان آخرین حلقه ارتباطی بدنه دولت با مردم است که قدر و منزلت و ارزش کار آن برای همه روشن است و اثرگذاریش مشخص می شود.
\nوی اضافه کرد: انتخاب دستگاههای برتر و کارمندان نمونه جشنواره شهید رجایی در اولین مرحله بر اساس شاخص نظم و پس از آن نوع، نحوه و میزان خدمت رسانی به مردم است.
\nدهدشتی گفت: سه دستگاه اجرایی انتخاب شده دشتستان از اداراتی هستند که با بیشتر افراد و اقشار جامعه ارتباط داشته و خدمات زیادی به همه مردم و رده های سنی ارئه می دهند.

\n\n

وی گفت: یکی از مصادیق دولت ها، اثرگذاری آنها می باشد به نحوی که هم حامی مردم بوده و هم قدرت تصمیم گیری داشته باشند که تجلی این اثرگذاری را در دولت اسلامی ایران می بینیم که اسوه هایی چون شهیدان رجایی و باهنر دارد.

\n\n

دکتر عادل دهدشتی با اشاره به موفقیت های دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد:  رفع تحریم ها و کاهش نرخ تورم به 15 درصد، از جمله این موفقیت ها می باشد و در هفته دولت سال جاری 409 پروژه با اعتبار 309 میلیارد تومان افتتاح می گردد که نسبت به سال گذشته افزایشی 43 درصدی داشت.

\n\n

دهدشتی ادامه داد: این پروژه ها شامل 203 پروژه شهری و 206 پروژه روستایی می باشد که این آمار نشان دهنده برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه همه جانبه استان در بخش های روستایی و شهری می باشد.

\n\n

وی با اشاره به اجرای طرح های 15 گانه امید در استان بوشهر ادامه داد: احداث 75 زمین های چمن مصنوعی روستایی و 113 زمین مینی فوتبال شهری از جمله این طرح ها می باشد که سرانه فضای ورزشی در سطح استان را از 68 سانتی متر در زمان شروع کار دولت تدبیر و امید در استان بوشهر، به 114 سانتی متر تا پایان سال جاری خواهد رساند.

\n\n

در پایان از نادر آزاده مدیر اداره ورزش و جوانان، سید حسن لواسانی مدیریت اداره آموزش و پرورش و علیرضا حاجیونی مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان تجلیل شد.
\nهمچنین در این جشنواره کارمندان نمونه شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر