پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۴۴۸
سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: هفتمین دوره پویش غدیر ویژه کودک و نوجوان با موضوعات سرگرمی، معما، نقاشی، رنگ آمیزی و … در سطح شهرستان دیر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا شعرانی ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر، با تاکید بر لزوم آشنایی کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ غدیر، اظهار داشت: بخش کودک و نوجوان در برنامه‌های غدیر مغفول مانده است در حالی که ما باید نوجوانان را با مفاهیم غدیر آشنا کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر افزود: امسال هفتمین دوره پویش غدیر ویژه کودک و نوجوان با موضوعات سرگرمی، معما، نقاشی، رنگ آمیزی و … در سطح شهرستان دیر برگزار می‌شود که کتابچه‌های آن به زودی به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مفاهیم غدیر را در قالب سرگرمی به کودکان و نوجوانان بیاموزیم، عنوان کرد: اهدای بسته‌های فرهنگی و پیکسل غدیر به کودکان نیز از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر یادآور شد: باشگاه فرزندان علوی در شهرستان دیر راه اندازی و برای کسانی که در پویش غدیر شرکت کرده‌اند در طول سال برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر