پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۵۳۰
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهرگفت: ۲ هزار و ۲۰۰ فروشگاه در استان بوشهر برای طرح کالابرگ الکترونیکی آماده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، مصدق کشاورزی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های دولت، اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی برای سال ۱۴۰۲ است که پس از دوره آزمایشی، به‌طور رسمی از ابتدای خرداد برای سه دهک درآمدی پایین جامعه آغاز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: بر اساس این طرح، یارانه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد که سه دهک پایین درآمدی جامعه را شامل می‌شوند.

وی اضافه کرد: همه افرادی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کردند و جز سه دهک پایین درآمدی جامعه بودند، یارانه آنان ۲۰ درصد افزایش یافته، اما مشروط بر این‌که ۳۲۰ هزار تومان از این یارانه را به خرید ۱۱ قلم کالای اساسی اعلام شده اختصاص دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: افراد برای برخورداری از این طرح می‌تواند از دو هزار و ۲۰۰ فروشگاه استان که زیرساخت‌های لازم در آن فراهم شده، خریدهای خود را انجام دهند و برای اطلاع از اعتبار و فروشگاه‌های معرفی‌شده، می‌توانند نرم‌افزار «شما» را روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند.

کشاورزی اضافه کرد: از آغاز این طرح بیش از ۳۱ میلیارد ریال اعتبار کالابرگ الکترونیکی در استان هزینه شده که پیش‌بینی می‌کنیم با افزایش دیگر دهک‌های درآمدی به این طرح، استقبال مردم در برای خرید بیشتر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر