سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: امدادگران پایگاه امدادجاده ای بینک این جمعیت سرنشین یک خودرو پراید واژگون شده را در محور گناوه به دیلم نجات دادند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی روزیکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نیروهای پایگاه بمحض اطلاع دادن پاسگاه بینک از وقوع این حادثه، نیروها به محل اعزام و به سرنشین مصدوم خودرو امدادرسانی کردند.\n\nوی گفت: سرنشین خودرو در محل حادثه مداوا و حاضر به انتقال به بیمارستان نشد که از او برگ رضایت شخصی گرفته شد.
کد خبر: ۱۴۱۸۳
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲

فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: امدادگران پایگاه امدادجاده ای بینک این جمعیت سرنشین یک خودرو پراید واژگون شده را در محور گناوه به دیلم نجات دادند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی روزیکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نیروهای پایگاه بمحض اطلاع دادن پاسگاه بینک از وقوع این حادثه، نیروها به محل اعزام و به سرنشین مصدوم خودرو امدادرسانی کردند.

\n\n

وی گفت: سرنشین خودرو در محل حادثه مداوا و حاضر به انتقال به بیمارستان نشد که از او برگ رضایت شخصی گرفته شد.

\n\n

محور گناوه به دیلم از نقاط پرتردد و حادثه خیز ارتباطی شمال استان بوشهر است که دولت یازدهم در سفر استانی به بوشهر در حوزه راهها مصوبات مهمی گذراند که اختصاص اعتبار محور گناوه به دیلم از مهم ترین آنها بود.

\n\n

عملیات اجرایی این جاده دردست اجراست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر