جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نخستین گفتمان تدبیر و امید با جوانان دشتستان مطرح شد؛
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: برای خروج برازجان از بن بست برنامه داریم و تنها 150 میلیون تومان برای مشاور کشوری گذاشته ایم که طرحی کلی و مناسب به ما ارائه دهد...
کد خبر: ۱۴۱۸۶
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: برای خروج برازجان از بن بست برنامه داریم و تنها 150 میلیون تومان برای مشاور کشوری گذاشته ایم که طرحی کلی و مناسب به ما ارائه دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در نخستین گفتمان تدبیر و امید با جوانان دشتستان، در پاسخ به انتقادی پیرامون مرگ آفرین بودن راه های ورودی برازجان و از مسیر خارج شدن این شهر با ورودی های نامناسب، اظهارداشت: سال قبل مشاور استانی برای خارج کردن شهر از بن بست داشتیم که طرحش مورد قبول ما واقع نشد چرا که فقط می خواست ورودی را اصلاح کند ولی ما طرحی می خواهیم که آرامستان جدید، ورودی شهر برازجان از طرف شیراز، هتل و پارک ازادی را پوشش دهد و به همین دلیل دنبال مشاور کشوری رفته ایم که 150 میلیون تومان برایمان هزینه دارد.

\n\n

وی ادامه داد: طرحی که در زمان احداث و سال های قبل با 3 میلیارد تومان قابل اجرا به بهترین نحو بود را امسال ما باید با 15 میلیارد تومان اصلاح کنیم.

\n\n

معاون سیاسی ـ اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر نیز در این باره گفت: تصادف در این دشتستان زیاد است و یک علتش می تواند ورودی شهر شما باشد ولی یک موضوع اصلی آن هم می تواند موتورسواران شما باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی افزود: من در شورای تامین شهرستان دشتستان از آقای فرماندار و اعضای شورا درخواست کردم طرح پیست موتورسواری برای جوانان ایجاد شود و موتورسیکلت های شهرستان ساماندهی شود.

\n\n

وی اضافه کرد: بایستی در مسائلی که به بحث امنیت مربوط است به صورت جدی وورد کرد ولی در بحث در بحث مرگبار بودن ورودی های شهر برازجان، مباحث شهروندی نیز دخیل است و مردم هم باید مراعات کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر