پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۹۴۲
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: حجم فعالیت‌های دولت در این استان طی ۲ سال اخیر قابل مقایسه با ۱۳ سال گذشته نیست اما با این وجود انعکاس این خدمات به درستی به جامعه منعکس نمی‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار کرد: در قالب جهاد تبیین و با انعکاس خدمات دولت و نظام کام مردم شیرین می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها نقش تعیین ‌کننده‌ای در انعکاس خدمات دولت دارند انتظار می‌رود که در این بخش فعال‌تر شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به تاکید استاندار بوشهر در خصوص جابه‌جایی مدیران و روابط عمومی‌های ضعیف گفت: توسعه، تجهیز و تقویت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در ردستور کار قرار گرفته و تاکنون گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده اما می‌طلبد که مدیران ادارات به این مقوله توجه بیشتر و ویژه‌ای داشته باشند.

پورات یادآور شد: برگزاری منظم شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی‌های استان به ریاست استاندار بوشهر موجب شده مصوبه‌های ارزشمند در زمینه تقویت روابط عمومی‌ها به مدیران ادارات برای اجرایی کردن آنها ابلاغ شود که توانمندسازی مدیران روابط عمومی‌ها، برگزاری کلاس و کارگاه‌های آموزشی از جمله این اقدامات بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مدیران ادارات و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید به مقوله جهاد تبیین و انعکاس خدمات دولت به نحو مطلوب اهتمام ویژه داشته باشند که تاکنون برای اجرای دقیق این موضوع تاکید شده و می‌طلبد مدیران و روابط عمومی‌ها در این بخش پویا و فعال‌تر عمل کنند.

وی بیان کرد: در بخی اوقات در فضای رسانه‌ای و در برخی مسایل نقدهای غیرمنصفانه به عملکرد دولت وارد می شود و با وجود اقدامات موثر و دستاوردهای مطلوب در بخش های مختلف، چندان به اطلاع مردم رسانده نمی‌شود که می‌طلبد روابط‌ عمومی‌ها در جهت انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در استان بوشهر کوشا باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین روابط عمومی‌ها دستگاه‌های اجرایی استان باید نقدها و نقطه نظرات مردم و مسایل و مقدورات دولت و مدیران را به جامعه هدف انتقال دهند.

وی بر ضرورت تقویت، تامین نیرو و تجهیز روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

پورات با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای خبرگان رهبری و پیش بینی افزایش بیش از ۶۰ درصدی حضور مردم در صحنه گفت: مهمترین هدف در انتخابات امسال حضور و مشارکت پرشور مردم در این عرصه است چون حضور موثر مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در شرایطی که دشمن با تبلیغات منفی در تلاش برای ایجاد یاس و ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است؛ انعکاس خدمات دولت و نظام موجب ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌شود.

در این آئین از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان که در شاخص‌های ارائه منظم گزارش، بروز رسانی پرتال و حضور فعال در فضای مجازی و ارائه خلاقیت در تولید محتوا به جامعه هدف موفق بوده‌اند تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر