چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار وحدتیه استان بوشهر گفت: در فاز اول نهضت آسفالت شهر وحدتیه 40 هزار مترمربع از کوچه ها و معابر این شهر آسفالت شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی افزود: یکی از اقدامات وعملکردهای مهم و اساسی شهرداری که در پاسخ به مطالبات موکد شهروندان است و با همکاری شورای اسلامی شهر وحدتیه انجام گرفت، عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت 25 کوچه این شهر است.
کد خبر: ۱۴۲۰۶
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: شهردار وحدتیه استان بوشهر گفت: در فاز اول نهضت آسفالت شهر وحدتیه 40 هزار مترمربع از کوچه ها و معابر این شهر آسفالت شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی افزود: یکی از اقدامات وعملکردهای مهم و اساسی شهرداری که در پاسخ به مطالبات موکد شهروندان است و با همکاری شورای اسلامی شهر وحدتیه انجام گرفت، عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت 25 کوچه این شهر است.

\n\n

وی در باره عملکرد شهرداری وحدتیه برای بهداشت و زیبایی فضای شهر بیان کرد: تهیه یکدستگاه خودرو ایسوز مجهز به سیستم جاروی خیابانی، خرید خودرو و نصب دستگاه و تجهیزات پرس زباله، تهیه 120مترمربع کف پوش برای نصب در محل و فضای وسایل بازی کودکان درپارک پارسه، نصب 40عدد مخزن 660 لیتری زباله در سطح معابر شهر و 100عدد سطل زباله کوچک در پیاده رو معابر از جمله این اقدامات است.

\n\n

صفایی ادامه داد: همچنین تهیه چهارهزار اصله نهال برای پارک و میدان آزادی و واگذاری به مردم برای توسعه فضای سبز، جمع آوری و حمل و دفع بهداشتی زباله و پسماندهای خانگی شهروندان به میزان 15 تن درروز از دیگر فعالیت های شهرداری وحدتیه است.

\n\n

شهردار وحدتیه اضافه کرد: تهیه و خرید 100عدد صندلی پارکی و نصب تعدادی از آنها در حاشیه و پیاده رو معابر شهر، خرید و تهیه چهار دستگاه فوتبال دستی بزرگ برای نصب در پارک ها و خرید ست ورزشی برای ترویج ورزش های همگانی از دیگر اقدامات شهرداری برای رفاه شهروندان در یکسال گذشته است.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر