سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: راه‌اندازی پارس شمالی از مهمترین اولویت‌های پسا تحریم در وزارت نفت است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در نشست با رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه فازهای مختلف در پارس جنوبی صورت گرفته است و به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم.\n\nوی با اشاره به افزایش تحرک و فعالیت‌ها در پارس جنوبی با توجه به شرایط مذاکرت و دستیابی به نتایج مورد نظر، اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های پارس جنوبی یکی از مهمترین اولویت‌های وزارت نفت در پساتحریم است.
کد خبر: ۱۴۲۱۵
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳

فکرشهر: مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: راه‌اندازی پارس شمالی از مهمترین اولویت‌های پسا تحریم در وزارت نفت است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در نشست با رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه فازهای مختلف در پارس جنوبی صورت گرفته است و به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم.

\n\n

وی با اشاره به افزایش تحرک و فعالیت‌ها در پارس جنوبی با توجه به شرایط مذاکرت و دستیابی به نتایج مورد نظر، اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های پارس جنوبی یکی از مهمترین اولویت‌های وزارت نفت در پساتحریم است.

\n\n

مدیرعامل منطقه ویژه پارس، راه‌اندازی پارس شمالی را نیز یکی دیگر از اولویت‌های پسا تحریم در وزارت نفت خواند و اضافه کرد: وزیر نفت نیز در این راستا تدابیر ویژه‌ای را داشته است.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در پارس شمالی باید ایجاد شود، ادامه داد: پتانسیل‌ها و فرصت‌های فرهنگی بزرگی در پایتخت انرژی کشور وجود دارد.

\n\n

یوسفی بر لزوم نقش توسعه فرهنگی متوازن با توسعه صنعتی تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای توسعه فرهنگی داشته باشیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این نشست اضافه کرد: تلاش‌های خوبی در عرصه فرهنگی در این منطقه صورت گرفته است و امیدواریم توسعه بیش از پیش فرهنگی در منطقه ویژه پارس باشیم.

\n\n

حسن بنیادیان اضافه کرد: مدیرعامل و مدیران ارشد نفتی در منطقه ویژه پارس دغدغه‌های بسیار زیادی برای مسائل فرهنگی دارند و این دغدغه‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در این عرصه شایسته تقدیر است.

\n\n

وی با اشاره به نقش بسیار مهم اثربخش پیوست‌های فرهنگی مورد تاکید مقام معظم رهبری در توسعه متوازن، بیان کرد: توجه مدیران نفتی در منطقه ویژه پارس به فرهنگ ستودنی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر