سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۱۷۵
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر از خدمات‌دهی گروه‌های جهادی بوشهر به مناطق محروم در طرح چله نوکری خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الله پارمان ظهر چهارشنبه در نشست گروه‌های جهادی و مردمی مناطق هدف چله نوکری و خدمت با آیت الله حسینی بوشهری نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: طرح چله نوکری و خدمت در استان بوشهر دستاوردهای خوبی داشته است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر اضافه کرد: این طرح ۲ سالی است که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و قرارگاه جهادی افسران ولایت ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح گروه‌های جهادی و مردمی با شروع ماه محرم و صفر چهل روز به خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار با استفاده از ظرفیت‌های مردمی همان مناطق می‌پردازند.

پارمان تصریح کرد: گروه‌های جهادی در تلاش هستند که یکی از مسائل مهم مردم منطقه را حل کنند و از آن طرف چهل شب نیز عزاداری و برپایی موکب معرفتی حسینی برپا است.

وی تاکید کرد: به نظر ما تلفیق این ۲ کار هم دل خدا و اهل بیت و امام حسین علیهم السلام را شاد می‌کند و هم گره‌ی از مشکلات مردم را باز خواهند کرد و موجب امیدآفرینی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر