جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۱۸۹
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌ها در روستاها و شهرهای استان گفت: مسئله آب در استان بوشهر حل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر چهارشنبه در همایش روز شهرداری و دهیاری در بوشهر اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید برای رفع مشکلات مردم مطالبات آنها را مورد توجه قرار بدهند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد موانع در توسعه و پیشرفت کشور است گفت: مسئولان با عشق ورزیدن به انقلاب باید به مردم خدمات‌رسانی کنند و اجازه دچار خود تحریمی شدن را ندهند.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه فریاد مردم بر سر مدیران دستگاه‌های اجرایی باید محبت تلقی شود تصریح کرد: اگر مردم بر سر مدیران فریاد بزنند، این مطالبات را باید محبت تلقی شود و برای گره‌گشایی مشکلات باید سعی و تلاش کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از پیگیری مسائل حساس و انتقال مطالبات مردم به مسئولان کشوری خبر داد و با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی افزود: متأسفانه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع به خوبی تحقق نمی‌یابد و جای نگرانی دارد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه بخشی از مشکلات در درون استان و شهرستان‌ها قابل حل است افزود: برطرف کردن موانع در روستاها و شهرها نیازمند ارزیابی مستمر و تشکیل کارگروه‌های تخصصی و توجه ویژه مدیران است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم اگر لازم شود، مدیران باید در شهرستان‌ها اردو بزنند تا علاوه بر رضایت مردم و خوشنودی الهی به دست آید.

حسینی بوشهری مسئله آب استان بوشهر در بخش‌های مختلف را یک مشکل اساسی دانست و عنوان کرد: کشورهای همسایه خلیج‌فارس آب مورد نیاز خود را از طریق دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن تأمین و تولید می‌کنند اما در سال‌های قبل با وجود منابع مالی فراوان متأسفانه این موضوع مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفت.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر حذف بروکراسی‌های اداری در تسریع خدمات‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: مردم در این چند دهه پای انقلاب اسلامی بوده‌اند و همچنان خواهند بود و مدیران نیز باید با حذف موانع آسایش و رفاه را محقق کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر