سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحدهای صنعتی و معدنی این استان در سه ماه نخست سال جاری رتبه 29 در زمینه بهره مندی از تسهیلات بانکی در میان استان های کشور به خود اختصاص داده اند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن بحرینی در جمع خبرنگاران افزود: میزان بهره مندی واحدهای استان بوشهر از تسهیلات بانکی در این استان 5.5 درصد گزارش شده است.\n\nوی اضافه کرد: این درحالی است که میانگین بهره مندی صنایع و معادن از تسهیلات بانکی درکشور 31 درصد است.
کد خبر: ۱۴۲۲۲
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحدهای صنعتی و معدنی این استان در سه ماه نخست سال جاری رتبه 29 در زمینه بهره مندی از تسهیلات بانکی در میان استان های کشور به خود اختصاص داده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن بحرینی در جمع خبرنگاران افزود: میزان بهره مندی واحدهای استان بوشهر از تسهیلات بانکی در این استان 5.5 درصد گزارش شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: این درحالی است که میانگین بهره مندی صنایع و معادن از تسهیلات بانکی درکشور 31 درصد است.

\n\n

بحرینی ادامه داد: پس ازاستان بوشهر استان های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام هر کدام به ترتیب 5 و 2.6 درصد تسهیلات بانکی را به واحدهای صنعتی و معدنی پرداخت کرده اند.

\n\n

وی یادآورشد: با توجه به صنعتی بودن استان بوشهر و داشتن ظرفیت های فروان میزان بهره بندی واحدهای اقتصادی آن از تسهیلات بانکی باید بیشتر از میزان کنونی باشد. 

\n\n

بحرینی، با سخت گیرانه خواندن وضعیت کسب و کار در استان بوشهر اظهارکرد: کارگروه موانع تولید استان بوشهر تاکنون هشت نشست برگزار کرده که دراین نشست ها 36 مصوبه داشته است.

\n\n

وی در ارتباط با مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر وامید به استان بوشهر در ارتباط با واحدها و طرح های تولیدی این استان گفت: طبق آخرین مکاتبه ای که برای این تسهیلات شده اعلام کرده اند، متقاضیان سرمایه در گردش بدهی داشته یا برای دریافت تسهیلات مراجعه نکرده اند.

\n\n

بحرینی بیان کرد: درزمینه دریافت تسهیلات سرمایه ثابت نیز بانک ها اعلام کرده اند، متقاضیان سابقه بانکی مورد نیاز را ندارند.

\n\n

وی اظهارکرد: با توجه به این که تسهیلات سرمایه ثابت برای واحدهای تولیدی تازه تاسیس است، درخواست چنین متقاضیانی طبیعی است که سابقه زیاد بانکی نداشته باشند.    

\n\n

درسفر سال گذشته رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان بوشهر چهار هزارو 430 میلیارد ریال تسهیلات برای خروج واحدهای تولیدی از رکود و شتاب در چرخ صنعت این استان به تصویب رسید.

\n\n

از این میزان یکهزار و 130میلیارد ریال سرمایه در گردش و سه هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت است. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر