سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۲۷۲
جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتی از شناسایی و دستگیری یک نفر سارق سیم و کابل برق به همراه یک نفر مالخر در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ سید علی مهدیان صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر با توجه به وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دشتی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دشتی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و استفاده از شگردهای پلیسی، یک نفر سارق در این حوزه را شناسایی کردند.

وی از دستگیری سارق در مخفیگاهش پس از هماهنگی قضائی خبر داد و بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیس، یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر که سارق به همراه مال‌خر به ۲۴ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مهدیان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم، می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر