جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۴۵۵
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: استاندار بوشهر با تأکید بر نیاز سنجی در توسعه مدارس هیئت امنایی در سطح استان گفت: اکنون ۱۹ درصد دانش‌آموزان استان در مدارس هیئت امنایی تحصیل می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: ارزیابی عملکرد فعالیت آموزشی مدارس دولتی، غیردولتی، تیزهوشان، هیئت امنایی، غیرانتفاعی و نمونه ضروری است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: در این راستا کمیته تخصصی ارزیابی عملکرد فعالیت این مدارس در بخش‌های مختلف تشکیل شود.

محمدی‌زاده نقش مردم در عرصه فعالیت در عرصه آموزش و پرورش را مهم دانست و خاطر نشان کرد: حضور و فعالیت نهادهای مردمی در مدرسه‌داری همانند دیگر بخش‌های جامعه یک ضرورت است و باید حمایت شوند.

استاندار بوشهر با تأکید بر نیاز سنجی در توسعه مدارس هیئت امنایی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر تصریح کرد: اکنون حدود ۱۹ درصد دانش‌آموزان استان در مدارس هیئت امنایی تحصیل می‌کنند که در صورت نیاز باید نسبت به توسعه آن اقدام شود.

وی تأمین مسکن فرهنگیان در قالب نهضت ملی مسکن را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: فرهنگیان در نقاط مختلف استان بوشهر که واجد شرایط هستند زمینه ساخت مسکن برای آنان در قالب نهضت ملی مسکن فراهم می‌شود.

استاندار بوشهر از الحاق اراضی دولتی به شهرها و روستاهای استان برای ساخت مسکن خبر داد و خاطر نشان کرد: در شهر بوشهر ۴۵۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن به محدوده این شهر افزوده شده و در سایر شهرها هم این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

محمدی‌زاده مشارکت بانک‌ها در حل مشکلات مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی در پرداخت تسهیلات بانکی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: برای توسعه فضاهای آموزشی مورد نیاز استان تغییر کاربری اراضی غیرآموزشی به آموزشی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر