جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۴۹۰
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همکاران بازنشسته می‌توانند با تشکیل باشگاه‌های خیرین سوادیار در شتاب‌بخشی به برنامه سوادآموزی استان کمک کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، میلاد حبیبی نیا صبح دوشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: معلمان پیشکسوت، ذخایر فرهنگی، علمی و ادبی جامعه و سرمایه عظیم دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: پیشکسوتان فرهنگی، گنجینه‌های خرد و سرشار از تجربیات مانایی هستند که باید از این تجربیات در راستای توسعه و تعالی برنامه‌های آموزشی و پرورشی استفاده شود.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر با فرهیختگان فرهنگی با مجموعه سوادآموزی، تصریح کرد: معاونت سوادآموزی استان، آمادگی لازم در راستای استفاده از ظرفیت و قابلیت این گروه در جهت بهبود برنامه‌ها و تحقق رسالت نهضت سوادآموزی را دارد.

حبیبی‌نیا عنوان کرد: همکاران بازنشسته می‌توانند با حضور در اتاق‌های فکر سوادآموزی، تشکیل باشگاه‌های خیرین سوادیار در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بین آحاد جامعه، تبیین اهداف و برنامه‌های سوادآموزی، تشویق و ترغیب افراد محروم از سواد به منظور حضور در کلاس‌های سوادآموزی، جذب و آموزش افراد کم‌سواد و بی‌سواد گروه هدف سوادآموزی، ما را در دست یابی به شتاب‌بخشی به برنامه سوادآموزی استان، یاری و همراهی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر