پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 50 میلیون ریال تسهیلات جهت تکمیل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان برازجانی پرداخت می‌شود و با پرداخت این مبلغ مسکن‌های مهر نیمه‌تمام برازجان تکمیل می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع دغدغه‌های شهروندان دشتستانی هدفی است که با تمام توان برای تحقق آن تلاش می‌کنم و در این راستا لحظه‌ای فروگذار نخواهیم کرد .
کد خبر: ۱۴۲۵۴
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 50 میلیون ریال تسهیلات جهت تکمیل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان برازجانی پرداخت می‌شود و با پرداخت این مبلغ مسکن‌های مهر نیمه‌تمام برازجان تکمیل می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع دغدغه‌های شهروندان دشتستانی هدفی است که با تمام توان برای تحقق آن تلاش می‌کنم و در این راستا لحظه‌ای فروگذار نخواهیم کرد .

\n\n

وی افزود: مسکن مهر از طرح‌های ارزشمندی است که در سنوات گذشته به‌منظور رفع مشکل مسکن ایرانیان اجرا شد و جمعیت بالایی از هم‌میهنان ما را صاحب خانه کرد.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تورم بازار و افزایش قیمت مصالح و متریال ساختمانی در سال‌های اخیر سبب شده بود که فرآیند احداث مسکن مهر در شهر برازجان با محدودیت‌هایی مواجه شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، موسوی‌نژاد بیان داشت: در ادوار گذشته تسهیلات 250 میلیون ریالی ساخت مسکن به متقاضیان مسکن مهر در برازجان پرداخت شده بود ولی این سرمایه پاسخگوی اتمام فرآیند ساخت نبود و پیمانکاران با این مبلغ توانایی اتمام مسکن‌ها را نداشتند.

\n\n

وی اضافه کرد: در حال حاضر با موافقت قائم مقام وزیر راه و شهرسازی 50 میلیون ریال تسهیلات جهت تکمیل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان برازجانی پرداخت می‌شود و با پرداخت این مبلغ مسکن‌های مهر نیمه‌تمام برازجان تکمیل می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر