جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: استقبال گرم مردم این سیستان و بلوچستان از رییس جمهوری بیانگر پای بندی مردم به نظام اسلامی، رهبری و علاقه به مسوولان نظام اسلامی است.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: این حضور باشکوه و گرم نمایش وحدت بین شیعه و سنی بود و نقشه دشمنان اسلام را خنثی کرد که منشا خیرات وبرکات برای مردم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۲۷
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: استقبال گرم مردم این سیستان و بلوچستان از رییس جمهوری بیانگر پای بندی مردم به نظام اسلامی، رهبری و علاقه به مسوولان نظام اسلامی است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: این حضور باشکوه و گرم نمایش وحدت بین شیعه و سنی بود و نقشه دشمنان اسلام را خنثی کرد که منشا خیرات وبرکات برای مردم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد.

امام جمعه دیر با اشاره به مذاکره ایران با گروه 1+5 گفت: مسوولان در عرصه سیاسی اقتدار را به رخ دشمن بکشند و برای اعتماد سازی نباید دست از اصول بردارند زیرا غربی ها به اعتماد سازی اعتقادی ندارند.

وی افزود: تنها راه در مذاکرات هسته ای ،عدم تسلیم و ایستادگی در برابر زورگویی های استکبار جهانی است.

حجت الاسلام حسینی در رابطه با عدم صدور ویزا از سوی آمریکا به نماینده معرفی شده ایران در سازمان ملل اظهارداشت: این اقدام خلاف تعهدات آمریکاست.

وی اضافه کرد: ابوطالبی برخلاف ادعای آمریکا جز کسانی نبوده که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده بلکه ایشان بعد از تسخیر به عنوان مترجم فعالیت داشته است.

امام جمعه دیر در خصوص ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه گفت: دولت ابتدا از وزیران و مدیران خود شروع کند و کسانی هم که به پول یارانه ها نیازی ندارند انصراف بدهند و همه کمک کنند تا اقتصاد مقاومتی شکل بگیرند و اقتصاد بیمار کشور سرو سامان یابد.

وی با اشاره به سالروز تولد حضرت فاطمه (س) در سی و یکم اردیبهشت ماه یادآورشد: مشکلات و ناهنجاری های موجود در جامعه همچون افزایش طلاق، ناشی از فاصله گرفتن از فرهنگ آن حضرت است.

امام جمعه دیر اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم برای مقابله با فرهنگ بیگانه، با جان، قلم و بیان از فرهنگ اهل بیت(ع) دفاع کنیم.

وی با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کشوری می تواند مصون از خطر باشد که از اقتدار ملی برخوردار باشد و اکنون سپاه، بسیج و ارتش از اقتدار نظامی خاصی برخوردار هستند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر