جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۷۳۷
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: شهردار برازجان گفت: تشکیل کارگروهی متشکل از مسوولین شهرستان برای تدوین چشم انداز توسعه و پیشرفت منطقه در یک دوره مشخص امری ضروری است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، شهردار برازجان در اختتامیه نخستین همایش «دشتستان، آینده و پیشرفت» با بیان این مطلب، افزود: در ۴ حوزه معماری شهری، کشاورزی، انرژی و آسیب های اجتماعی اعتباراتی وجود دارد که این اعتبارات به صورت سلیقه ای هزینه شده است که می بایست هزینه کرد این اعتبارات نظام مند و در راستای چشم انداز تعریف و تدوین شده باشد.

مرتضی قدوسی با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی در این حوزه ها اظهار کرد: با انجام این فعالیت ارزشمند می توان چشم اندازی برای توسعه و پیشرفت شهر و منطقه تدوین کرد.

به گزارش «فکرشهر»، نخستین همایش «دشتستان، آینده و پیشرفت» که قرار بود در تاریخ های ۲۱ و ۲۲ تیرماه برگزار شود، روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه به علت تعطیلی ادارات استان بوشهر به خاطر صرفه جویی در مصرف برق، برگزار نشد و روز بعد بعنی امروز پنج شنبه، اساتید و دانشجویان حاضر در این همایش، ایده ها و نظرات خود را در حوزه های مدیریت و معماری شهری ارائه دادند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
نمونه بارز ماست مالی کردن

وقتی همایش اینقد آبکی هست که اگه به جای دو روز در یک روز هم برگزار بشه اتفاقی نمیفته، دیگه حرفی برای گفتن باقی نمی مونه

فقط لطفا نتایج این همایش را اطلاع رسانی کنید.

فقط هزینه کرد از بیت المال برای عکس و گزارش عملکرد افرادی که در ردیف اول نشستن
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر