چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: برای جلوگیری از ادامه افزایش سن ازدواج و مشکلات فرا روی این بخش ، مسوولان و خانواده ها بستر ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران کنگانی با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) افزود: ازدواج آسان امیرمومنان (ع) و حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جوانان است.وی یادآورشد: سخت گیری های بیش از حد خانواده ها مانعی بر سر راه ازدواج جوانان تبدیل شده است .امام جمعه کنگان اضافه کرد: اسلام به زنان شخصیت بخشید و به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز زنان ایران اسلامی الگویی برای زنان آزاده دنیا هستند.
کد خبر: ۱۴۳۱
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: برای جلوگیری از ادامه افزایش سن ازدواج و مشکلات فرا روی این بخش ، مسوولان و خانواده ها بستر ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران کنگانی با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) افزود: ازدواج آسان امیرمومنان (ع) و حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جوانان است.

وی یادآورشد: سخت گیری های بیش از حد خانواده ها مانعی بر سر راه ازدواج جوانان تبدیل شده است .

امام جمعه کنگان اضافه کرد: اسلام به زنان شخصیت بخشید و به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز زنان ایران اسلامی الگویی برای زنان آزاده دنیا هستند.

وی گفت:ارزش یک زن به تسلیم بودن او در برابر اوامر الهی و تعالیم ارزشمند دین است و عمل به این تکلیف است که زن را به مقام های والا نائل می کند.

خطیب جمعه کنگان با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: ملت ایران پیوستن ارتش به صفوف متحد مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مجاهدات این دلاورمردان بعد از انقلاب بویژه 8 سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد.

وی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اضافه کرد: حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی از برکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی گفت: اقتدار و صلابت سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح ، جمهوری اسلامی ایران را در برابر دشمنان بیمه کرده است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر