جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دلشب خبر داد:
فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: میزان ریزگردهای موجود در هوای این استان هم اکنون 800 میکروگرم بر متر مکعب است که پنج برابر حد استاندارد است...
کد خبر: ۱۴۳۱۴
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: میزان ریزگردهای موجود در هوای این استان هم اکنون 800 میکروگرم بر متر مکعب است که پنج برابر حد استاندارد است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین دلشب افزود: میزان استاندارد ریزگردها موجود در هوا 150 میکروگرم برمتر مکعب است که فراتر رفتن از این میزان باعث آلودگی محیط زیست تهدیدی برای سلامتی است.

\n\n

وی اضافه کرد: کاهش دید افقی، ایجاد سوانح جاده ای به دلیل دید ناکافی، زیان به برخی از محصولات کشاورزی و ایجاد اختلالات تنفسی برای موجودات زنده از جمله مشکلات ناشی از افزایش میزان ریزگردها در هوا و آلودگی محیط زیست است.

\n\n

دلشب بیان کرد: مردم بویژه کودکان و افراد مسن باید در چنین شرایط با رعایت نکات ایمنی خود را در برابر این ریزگردها ایمن کنند.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر نیز به ایرنا گفت: غلظت گرد و غبار موجود در این استان دید افقی در برخی از این مناطق را به زیر متر یکهزار متر کاهش داد.

\n\n

پیام مساعدی افزود: مردم باید ضروری از رفتن به بیرون از منزل خودداری کرده و بیماران دارای اختلالات تنفسی نیز نکات بهداشتی را رعایت کنند.

\n\n

وی ادامه داد: پدیده گرد و غبار حداقل تا جمعه شب بر جو استان بوشهر حاکم خواهد بود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر